Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Piektdien, 26.septembrī Platforma Music un Wrigley’s Orbit bezmaksas mūzikas lejupielādes kampaņa saņēmusi 9.starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” balvu kategorijā “Best use of media” kā labākā sponsorēšanas kampaņa.


No 25.aprīļa līdz 14.maijam Platforma Music un Orbit inovatīvās sadarbības rezultātā Latvijas mūzikas patērētājiem pirmo reizi tika piedāvāts legāli un par brīvu lejuplādēt 60 000 dziesmu.

Platforma Music pārstāvji atzīst, ka gan no mūzikas kompānijas, gan no sponsora puses tā bijusi liela uzdrīkstēšanās kļūt par bezmaksas mūzikas pionieriem Latvijā. Šis lēmums aizsāka nozīmīgas pārmaiņas tradicionālajā mūzikas ierakstu tirgū un palielināja jauno mediju lomu tajā.

Bezmaksas mūzikas kampaņu īstenoja Platforma Music un mediju aģentūra “Media House”.

Komentāri (0)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 26. martā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Pizza Hut ir pasaulē lielākais picu restorāns, kas dienā pasniedz ap 1,7 miljonu picu

Pasākumi

Katru piektdienu „Jameson” bārā ballīte kopā ar Šonu

Šī gada 18.jūlijā, kā arī turpmāk katru piektdienu Jameson bārā (Kr.Barona 52), visi mūzikas cienītāji ir aicināti uz ballīti, kur par vakara atmosfēru un mūziku rūpēsies DJ SHONS....