Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Piektdien, 26.septembrī Platforma Music un Wrigley’s Orbit bezmaksas mūzikas lejupielādes kampaņa saņēmusi 9.starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” balvu kategorijā “Best use of media” kā labākā sponsorēšanas kampaņa.


No 25.aprīļa līdz 14.maijam Platforma Music un Orbit inovatīvās sadarbības rezultātā Latvijas mūzikas patērētājiem pirmo reizi tika piedāvāts legāli un par brīvu lejuplādēt 60 000 dziesmu.

Platforma Music pārstāvji atzīst, ka gan no mūzikas kompānijas, gan no sponsora puses tā bijusi liela uzdrīkstēšanās kļūt par bezmaksas mūzikas pionieriem Latvijā. Šis lēmums aizsāka nozīmīgas pārmaiņas tradicionālajā mūzikas ierakstu tirgū un palielināja jauno mediju lomu tajā.

Bezmaksas mūzikas kampaņu īstenoja Platforma Music un mediju aģentūra “Media House”.

Komentāri (0)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 23. janvārī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

40% McDonald’s ieņēmumu nāk no „Happy Meals” pārdošanas

Pasākumi

Jauns Leonarda Koena DVD

Leģendārais kanādiešu dziesminieks Leonards Koens izdevis savu pirmo DVD – “Live in London” ar koncerta ierakstu, kas fiksēts 2008. gada vasarā Londonas 02 arēnā. Pērnvasar sniegtā...