Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Piektdien, 26.septembrī Platforma Music un Wrigley’s Orbit bezmaksas mūzikas lejupielādes kampaņa saņēmusi 9.starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” balvu kategorijā “Best use of media” kā labākā sponsorēšanas kampaņa.


No 25.aprīļa līdz 14.maijam Platforma Music un Orbit inovatīvās sadarbības rezultātā Latvijas mūzikas patērētājiem pirmo reizi tika piedāvāts legāli un par brīvu lejuplādēt 60 000 dziesmu.

Platforma Music pārstāvji atzīst, ka gan no mūzikas kompānijas, gan no sponsora puses tā bijusi liela uzdrīkstēšanās kļūt par bezmaksas mūzikas pionieriem Latvijā. Šis lēmums aizsāka nozīmīgas pārmaiņas tradicionālajā mūzikas ierakstu tirgū un palielināja jauno mediju lomu tajā.

Bezmaksas mūzikas kampaņu īstenoja Platforma Music un mediju aģentūra “Media House”.

Komentāri (0)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. jūlijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

40% McDonald’s ieņēmumu nāk no „Happy Meals” pārdošanas

Pasākumi

11. Starptautiskais Ledus skulptūru festivāls notiks MĪLAS GALAKTIKĀ

Jelgavas Pilsētas Dome un pašvaldības aģentūra „Kultūra” jau vienpadsmito reizi organizē Starptautisko Ledus skulptūru festivālu, kas notiks 2009. gada 9. – 15. februārim.
Līdz 14....