Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Bezmaksas mūzikas kampaņa saņem “Zelta āmuru”

Piektdien, 26.septembrī Platforma Music un Wrigley’s Orbit bezmaksas mūzikas lejupielādes kampaņa saņēmusi 9.starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” balvu kategorijā “Best use of media” kā labākā sponsorēšanas kampaņa.


No 25.aprīļa līdz 14.maijam Platforma Music un Orbit inovatīvās sadarbības rezultātā Latvijas mūzikas patērētājiem pirmo reizi tika piedāvāts legāli un par brīvu lejuplādēt 60 000 dziesmu.

Platforma Music pārstāvji atzīst, ka gan no mūzikas kompānijas, gan no sponsora puses tā bijusi liela uzdrīkstēšanās kļūt par bezmaksas mūzikas pionieriem Latvijā. Šis lēmums aizsāka nozīmīgas pārmaiņas tradicionālajā mūzikas ierakstu tirgū un palielināja jauno mediju lomu tajā.

Bezmaksas mūzikas kampaņu īstenoja Platforma Music un mediju aģentūra “Media House”.

Komentāri (0)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 17. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Uz McDonald’s Bic Mac maizītes ir vidēji 178 sezama sēkliņas

Pasākumi

Psihodēliskās mūzikas koncerts

14. augustā Latvijas Laikmetīgās mākslas muzeja pilotprojekta kim? un
nepieradinātās mūzikas festivāla „Skaņu mežs” oganizētajā koncertā
Spīķeros, Maskavas ielā 12/1. uzstāsies...