50 padomi, kā uzlabot spēku svaru stieņa spiešanā guļus ("Bench press") - IV daļa

Komentāri (8) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
marcis
ja veelies audzet muskuljus, tad kartigi eed, un treninjos visus vingrinajumus taisi max 10x un 3-4 piegajienus un izpildi tos lenam!
04.07.2011. plkst. 00:47
arnis
man ir 19 gadi svars 63kg augums 183 man vajadzetu kadu treninu programu ka varetu pienemties savara un uzaudzet muskulus
22.04.2011. plkst. 17:26
davis
man vajadzeetu sastaadiit treninju programmu, man 60 kg un 174 cm, 15 gadi
18.01.2011. plkst. 18:05
janis
te ir kads treneris vai nav,man vajadzetu sastatdit trenina programu man augums ir 180cm 64kg smags esmu un ir 14 gadi
08.02.2009. plkst. 19:51
Xaris
speekam 4-6x jaataisa . pauzes vari taisit lielakas.
02.02.2009. plkst. 11:30
Genādijs
Ir labi taisīt kādas 7x tikai un taisīt lielas atpūtas, lai uzlabotu spēku, vai arī 10x taisīt ir labāk ?
01.02.2009. plkst. 16:55
Edgars
Kā ir ar smēķēšanu ? Ja galīgi nevaru nomest viņu ko man darīt ?
01.02.2009. plkst. 15:54
Arturx
Tiešām labi, lieliski ieteikumi! :)
23.01.2009. plkst. 14:47

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 21. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Tikai 2% samazinājums ķermeņa ūdens daudzumā var izsaukt atmiņas zudumus, problēmas ar matemātiku un grūtības koncentrēties uz datora monitora ekrānu

Pasākumi

Koncerts "Mūzika pāri visam..."

Muzicēs Elīna Volkmane (soprāns, Latvija / Norvēģija) un Agnese Egliņa (klavieres, Latvija).
Piedalās Juris Vizbulis (tenors, Latvija).
Programmā A. Loti, B. Marčello, G. Doniceti, V....