Kā kļūt stiprākam?

Kā kļūt stiprākam?

Šie vingrojumu kompleksi palīdzēs jums atbrīvoties no liekajiem taukiem un palielināt muskuļu laiku īsā laikā un lieliski uzlabot jūsu spēka īpašības. Eksistē trīs veidu kombinētie vingrinājumi: vienkāršie, jauktie un kompleksie. Vienkāršais kombinētais vingrinājums ietver divus vai vairākus vingrojumus, kas tiek izpildīti noteiktā kārtībā un starp kuriem jāievēro noteikta ilguma pauze. Pauzei ir liela nozīmē, jo tā ļauj organismam atpūsties, ievilkt elpu un pienācīgi sagatavoties lielākas slodzes vingrojumam.

Treniņa piemērs: katru vingrojumu trīs piegājienos veiciet piecas reizes, starp piegājieniem ieturot divu minūšu pauzi.

Stiepšanas-raušanas vingrojums

Paņemt rokās stieni, satverot to ar plaukstām uz leju, kājas plecu platumā.
1. Muguru turēt taisnu. Rokas iztaisnotas, turot stieni. Sasprindzināt gurnus un pacelties pirkstgalos, paraujot plecus uz augšu.
2.   Ieturēt pauzi, tad atkal nolaist plecus tā, lai stienis atkal būtu pie ceļgaliem. Izpildīt vēl vienu reizi un tad nolaist stieni uz grīdas. Viena reize līdz ar to skaitās izpildīta.

Svarcelšanas imitācija ar hantelēm

Nostāties ar hantelēm rokās. Hanteles jānovieto ķermeņa priekšā pie ciskām, rokām jābūt iztaisnotām uz leju.
1. Noliekties, gurnus atvirzot uz aizmuguri tā, lai hanteles atrastos pie apakšstilbiem.
2. Ieņemt atkal sākuma pozīciju, ieturēt pauzi. Tad spēcīgi hanteles celt uz augšu it kā mēģinot pacelt lielu plāksni. Ieņemtā pozīcija izskatās šādi – hanteles atrodas rokās, kas saliektas ar elkoņiem uz priekšu.
3. Ieturēt nelielu pauzi. Nedaudz ieliekties ceļgalos, tad iztaisnot kājas un pacelt hanteles virs galvas.
4. Nolaist hanteles atpakaļ vingrojuma sākuma pozīcijā.

Pietupienu vingrojums ar stieni

Turiet stieni plecos aiz galvas, kājas plecu platumā.
1. Saglabājot muguru taisnu, ieliekt ķermeni, imitējot sēdus pozīciju, līdz gurni atrodas paralēli grīdai.
2. Tad iztaisnoties, ieturēt pauzi. Tad ieliekt ķermeņa augšdaļu uz priekšu, stieni joprojām turot plecos aiz galvas.
3. Tad atkal ieņemt stāvus pozīciju, ieturēt pauzi. Pēc pauzes, viegli ieliecoties ceļgalos, pacelt stieni virs galvas. Pēc tam atgriezties vingrojuma sākuma pozīcijā.

 

Komentāri (4)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
kašels
es gan grudaku vairak es meneša laika vai pusotra dabuju klat 10 kg
20.11.2008. plkst. 18:29
vislabāk padodas imitācija ar hantelēm ,
01.10.2007. plkst. 09:27
hehe:)
12.09.2007. plkst. 10:40
es vairāk cīnos ar pietupieniem ,.
24.07.2007. plkst. 09:25

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 11. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Smiekli samazina stresa hormonu līmeni un stiprina imūnsistēmu

Pasākumi

Rīgā koncertē "The Prodigy"

3. oktobrī Rīgā Olimpiskajā Skonto hallē koncertēs grupa “The Prodigy”.

Pasaules koncertturnejas ietvaros leģendārie elektroniskās mūzikas huligāni „The Prodigy” sniegs 54...