5x5 programma

Gadiem ejot, treniņi ir kļuvuši arvien sarežģītāki – parādiet vidējam statistiskajam trenerim vienkāršu un efektīvu treniņu programmu, un viņš skatīsies uz tevi kā uz jocīgo, jo nespēs noticēt, ka tik vienkārša programma var būt efektīva.

Tomēr bieži vien vienkāršas un pārbaudītas vērtības ir tās, kas dod rezultātu. Viena no tādām ir 5x5 programma – 5 piegājieni pa 5 atkārtojumiem.

Šī programma bija iecienītākā Rega ParkaArnolda Švarcenegera elka – programma, jo programma strādāja, turklāt, ja pareizi izpildīta, nenāksies saskarties arī ar pārtrenēšanās sindromu.

Kas ir 5x5?


5x5 programma, kā var noprast pēc nosaukuma, paredz veikt vingrinājumiem 5 piegājienus pa 5 atkārtojumiem katrā. Piemēram, izpildot vilkmi, veiciet 2 iesildošos vingrinājumus, un tad lieciet darba svaru, ar kuru variet izpildīt 5 piegājienus pa 5 atkārtojumiem. Ja varat to izpildīt, nākamajā reizē lieciet klāt 2,5 kg.

Ja mērķis ir spēks, ieturiet 3 minūšu pauzes starp piegājieniem. Ja gribat muskuļu masu, pauzēm jābūt ne ilgākām par 90 sekundēm.

Neskrieniet pēc lieliem svariem, lieciet klāt svaru pa 2,5kg tā noturēsiet labāku progresu un neiekritīsiet „bedrē”!

Pievilkšanās un atspiešanās līdztekās jāizpilda ar papildus svaru!

Būsim priecīgi dzirdēt atsauksmes, kā programma strādāja tieši Tev! Pastāsti par to komentāros vai forumā!

Komentāri (13)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Andris
ir iesācēji,ir tie kuri ir atsākuši pēc 20 gadiem/kā mums iekļauties procesā.kāda ir programa.palielam ir zināms kā vis sttādā beet kā to visu atsākt bez traumām
24.09.2016. plkst. 14:45
andrejpussala
Sveiki...sen jau esmu iepazinies ar sho programmu...laba un efektiva....ar laiku izdomaju savu...5x12... starpiba kaada...4 piegajieni ar ies pa 12x bet piektaja...max...reizes...hmmm...kapec x12 jo pierasts...veikt 10x kko...a kapec ne 12....ar laiku...pec shis programmas ir laba izturiba...jauda...un masa arii labi aug...
11.01.2015. plkst. 11:54
Aleksandrs x-powerLv
Pēc šitada tipa es netrenetos .. :D
10.10.2012. plkst. 18:08
Inguss Liepins
Atrodi mani dr.lv un visu jums vareesu paskaidrot un ieteikt,ko un kas,waru pateikt ka kreatiinu ir jalieto un tos pasus proteinus utt,bet var ari nelietot,cilveki lieto visu to tpc,jo vini nespej uznemt visas vajadziigaas vielas.
13.06.2012. plkst. 17:13
Miša
1dien, 2dien, 4dien trenēšos un 5dien atkārtošu 1dienas treninu!!!! tad būs ok???
19.02.2012. plkst. 12:11

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 14. novembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Sausās brokastis ir bagātas ar šķiedrvielām, vitamīniem un daudzām minerālvielām (dzelzi)

Pasākumi

Ellas remiksu konkursa uzvarētājs- DJ UGA!

Šī gada aprīlī kompānija “Mikrofona ieraksti” un dziedātāja Ella izsludināja starptautisku dziesmas “Shine Like Superstar” remiksu konkursu....