Daži padomi efektīvākai vingrošanai

Daži padomi efektīvākai vingrošanai

Ja vēlaties ātrāk sasniegt labu fizisko formu, tad nodarbības vēlams apmeklēt 3 - 4 reizes nedēļā. Bet, ja līdz šim neesat trenējusies, tad šādas aktivitātes radīs pārslodzi, kas nebūtu pieļaujama. Tāpēc jāsāk ar divām reizēm nedēļā ar nodarbībām, kurās nostiprina muskuļu un saišu aparātu (kalanētika, body sculpting, stretching, pilates) un zemas vai vidējas intensitātes aerobiku. Tad pakāpeniski slodzi var palielināt.
1pilates.jpg - 44.81 KB
Lai nostiprinātu ķermeni nepieciešama gan aerobā, gan spēka slodze. Ieteicams reizi nedēļā apmeklēt aerobās slodzes un divreiz spēka treniņus, vai arī divus aerobās slodzes un divus spēka treniņus. Aerobās slodzes nodarbībās (dažāda līmeņa – aerobika, steps, dejas, fat burner) trenējam sirds-asinsvadu un elpošanas sistēmas, savukārt spēka treniņos (kalanētika, body shape, pilates, body sculpting, u.c.) nostiprinām muskuļus un veidojam skaistu ķermeņa reljefu.
1gat.jpg - 69.06 KB
Visefektīgākā tauku sadedzināšana notiek speciālā nodarbībā – fat burner. Pēc pusstundas ilga treniņa pie pulsa 130 sit/min organismā sākas tauku sadedzināšanas process. Fat burner nodarbība ir veidota tā, ka aktīvās slodzes ilgums ir 45 minūtes.

Ja mērķis ir novājēt, tad ieteicams neēst 2 – 3 stundas pirms treniņa un 1.5 stundas pēc tā.

Raksts tapis sadarbībā ar„Studijas „SPORTS PLUSS”” direktori Annu Anaņinu.

Komentāri (0)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 16. jūlijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Smiekli samazina stresa hormonu līmeni un stiprina imūnsistēmu