10 padomi, kas palīdzēs būt motivētam sākt sportot

10 padomi, kas palīdzēs būt motivētam sākt sportot

Dažādo savu ikdienas rutīnu vai maini vidi
Tu var nedaudz pamainīt savas ikdienas fiziskās nodarbības. Piemēram, ja tu parasti pastaigājies netālu no savas dzīvesvietas, maini pastaigas maršrutu un izbaudi pastaigu pludmalē. Arī tāda neliela pārmaiņa var atsvaidzināt iesīkstējušo rutīnu.

Mēģini darīt kaut ko pilnīgi jaunu
Ķeries pie lietām, kuras agrāk neesi darījis. Ja agrāk vingrojāt vienatnē, tagad apmeklējiet grupu nodarbības vai arī sāciet darīt ko tādu, no kā visu laiku izvairījāties. Ja visu laiku uzturies telpās, dodies nelielā pārgājienā.

Atrodi kompanjonu

Kompanjona klātbūtne jebkurai fiziskai nodarbībai piešķirs sociālas aktivitātes iezīmes. Palūdz draugu kļūt par partneri fizisko vingrinājumu programmā.

Izvirzi jaunu mērķi
Protams, laba fiziskā forma ir iemesls, lai veiktu fiziskos vingrinājumus, tomēr kāds papildu mērķis tavu motivāciju tikai stiprinās.

Iegādājies fiziskām nodarbībām domātas ierīces un aprīkojumu
Nodarbības kļūs interesantākas un aizraujošākas, ja pielietosi, piemēram, sirdsdarbības monitoru.

Iekārto nodarbību žurnālu gūto rezultātu pierakstam

Tev nav īstas pārliecības, ka tuvojies nospraustajam mērķim? Tādā gadījumā iekārto žurnālu, kurā ieraksti nospraustos mērķus un sasniegtos rezultātus, kā arī visas izmaiņas, kas saistītas ar nodarbības laiku, veidu, utt.

Nesodi sevi pārāk bargi, ja gadās izlaist kādu nodarbību
Dzīve ir pilna dažādu negaidītu notikumu – var gadīties saslimt, neparedzēti braucieni, steidzamas lietas. Nepieļauj, lai vainas apziņa par dažādām nokavētām nodarbībām izvēršas mēnesi ilgā nepildītu solījumu periodā.

Atalgo sevi
Ja sasniedzi fitnesā izvirzīto mērķi, tas ir iegansts sev sagādāt ko jaunu un patīkamu. Masāža, patīkams ārpus mājas pavadīts vakars vai kāds cits veids, kā palutināt sevi, var kalpot kā motivācija jaunu mērķu sasniegšanai.

Pievērs uzmanību tam, cik lieliski izskaties un jūties, pateicoties fiziskajiem vingrinājumiem

Esi sajutis/sajutusi to neiedomājami patīkamo sajūtu, kas pārņem pēc sporta nodarbībā? Tveries pie tās, kad atkal gribas izlaist kādu nodarbību!

Ja vairs nekas nelīdz, paņem nelielu atvaļinājumu no savām sporta nodarbībām

Gadās brīži, kas nav absolūti nekādas motivācijas apmeklēt nodarbības,  - varbūt tādējādi ķermenis tev dara zināmu, ka tam nepieciešams atvaļinājums. Ja kaut kas sāp vai arī pazeminājies enerģijas līmenis, dažas dienas labāk paliec mierā un tikai pēc tam atsāc nodarbības. Neliela atpūta prātam un ķermenim šādā gadījumā varbūt ir tieši tas, kas vajadzīgs, lai no jauna atgūtu motivāciju nodarboties ar fiziskām aktivitātēm.  

Komentāri (1)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
es arī gribu sportot, bet tur jau tā lieta, ka nav ar ko!vismaz peldēt braucu ar mammu :)
12.02.2008. plkst. 10:50

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 21. jūlijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Ja uzturā lietosiet pārāk daudz sparģeļus, urīns kļūs spilgti dzeltens

Pasākumi

Iecavā tiks atklāta SOS Jauniešu māja

29. augustā Iecavā atklās otro SOS Jauniešu māju Latvijā. Uz jaunajām mājām Iecavā pārcelsies 10 jaunieši, kuri iepriekš mājvietu bija raduši SOS bērnu ciematā Īslīcē (Bauskas...