Ķermeņa augšdaļas saritināšana guļot uz grīdas ar 90 grādu leņķī paceltām kājām

Ķermeņa augšdaļas saritināšana guļot uz grīdas ar 90 grādu leņķī paceltām kājām

1. Nogulieties uz grīdas, ceļi saliekti 90 grādu leņķī un uzlikti uz sola vai atbalstīti pret "zviedru sienu".

2. Attālums starp pēdām aptuveni 10-15 cm, purngali vērsti uz iekšu un saskaras savā starpā.

3. Rokas aizlieciet aiz galvas, elkoņi vērsti uz iekšpusi. Nesakrustojiet plaukstas pirkstus!

crunches2.jpg - 48.3 KB

4. Kustību uzsāciet, cenšoties it kā ar muguras apakšdaļu spiest pret grīdu cik vien spēcīgi varat.

5. Kad pleci paceļas no grīdas aptuveni 10 cm, muguras apakšdaļai joprojām jābūt uz grīdas.

6. Kustībai jābūt lēnai kontrolētai gan lejup, gan augšup - tikai tā sajutīsiet vislielāko efektu! Ātras kustības te nedos vajadzīgo rezultātu!

Komentāri (8)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
eduards
cik dienas var uzkacat normalu presi ???
02.06.2013. plkst. 18:55
laura
loti labs vingrinajums:)
17.05.2011. plkst. 20:11
sis ir normals
27.07.2010. plkst. 20:58
Donaldy
Shitas ir domats Apakshejai presei vai augshejai ari ?
09.04.2010. plkst. 11:43
vovcis
un cik apmeram diena reizes dait šo vingrinajumu
03.04.2010. plkst. 21:16

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 19. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Zilai krāsai ir nomierinošs efekts, jo tā liek smadzenēm izdalīt nomierinošos hormonus

Pasākumi

Gustava Kluča darbi no muzeja kolekcijas dodas uz izstādi Hāgā

Izcilā latviešu mākslinieka Gustava Kluča darbi no Latvijas Nacionālā mākslas muzeja krājuma no 2008.gada 12.aprīļa līdz 13.jūlijam būs skatāmi Hāgas Gemeentemuseum.
Izstāde tiek...