Ķermeņa augšdaļas saritināšana guļot uz grīdas ar 90 grādu leņķī paceltām kājām

Ķermeņa augšdaļas saritināšana guļot uz grīdas ar 90 grādu leņķī paceltām kājām

1. Nogulieties uz grīdas, ceļi saliekti 90 grādu leņķī un uzlikti uz sola vai atbalstīti pret "zviedru sienu".

2. Attālums starp pēdām aptuveni 10-15 cm, purngali vērsti uz iekšu un saskaras savā starpā.

3. Rokas aizlieciet aiz galvas, elkoņi vērsti uz iekšpusi. Nesakrustojiet plaukstas pirkstus!

crunches2.jpg - 48.3 KB

4. Kustību uzsāciet, cenšoties it kā ar muguras apakšdaļu spiest pret grīdu cik vien spēcīgi varat.

5. Kad pleci paceļas no grīdas aptuveni 10 cm, muguras apakšdaļai joprojām jābūt uz grīdas.

6. Kustībai jābūt lēnai kontrolētai gan lejup, gan augšup - tikai tā sajutīsiet vislielāko efektu! Ātras kustības te nedos vajadzīgo rezultātu!

Komentāri (8)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
eduards
cik dienas var uzkacat normalu presi ???
02.06.2013. plkst. 18:55
laura
loti labs vingrinajums:)
17.05.2011. plkst. 20:11
sis ir normals
27.07.2010. plkst. 20:58
Donaldy
Shitas ir domats Apakshejai presei vai augshejai ari ?
09.04.2010. plkst. 11:43
vovcis
un cik apmeram diena reizes dait šo vingrinajumu
03.04.2010. plkst. 21:16

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 27. maijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Cilvēka smadzeņu ietilpība pārsniedz 4 tera bitus

Pasākumi

Nacionālajā botāniskajā dārzā Salaspilī sāk ziedēt vietējās selekcijas rožu kolekcija


Ar parka rožu kolekciju Nacionālajā botāniskajā dārzā nodarbojas kopš 1960. gada. Selekcijas uzdevums bija izaudzēt mūsu klimatam piemērotas, ziemcietīgas, atkārtoti ziedošas,...