Atspiešanās no grīdas

Atspiešanās no grīdas

1. Nostājieties balstā guļus uz grīdas - ķermenim jāveido taisna līnija, centieties noturēt dibenu.

pushup1.jpg - 39.77 KB 

2. Ar ieelpu iepumpējieties tā, lai krūtis gandrīz pieskaras grīdai. Ķermenim jābūt taisnam visas kustības laikā.

3. Ar izelpu atspiedieties, pilnībā iztaisnojot rokas.

Komentāri (11)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Anonims
Ka trenet krusu vertikalo vidusdalu pumpejoties majas apstaklos?
03.07.2013. plkst. 14:46
Gravers
Man vaidzetu ari krushu vietu palielinat. Savu laik es Pashprogrammu uztaisiju 30x3 reizes dienaa :D
07.02.2013. plkst. 09:32
Gmaru
Es parasti taisu 250x pa 30 min piepumpēšanās no zemes!
12.02.2012. plkst. 22:39
Segvārds
Es parasti taisu 30x viena piegajiena, bet tikai 3x ieelpoju un izelpoju, tas ir labi?
18.12.2011. plkst. 02:39
kristaps
nu pec savas pieredzes 2 nedela laika var iedut grudaku ja norita 100 no rita uztaisi 100 pa dienu 100 vakara ta visu nedelu pec tam panem otru nedelu ar dimantinu atkal ta pat 100 un pa dienu 100 un vakara 100 100% rezultati 2 nedelu laika
10.12.2011. plkst. 20:43

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 25. maijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Ja uzturā lietosiet pārāk daudz sparģeļus, urīns kļūs spilgti dzeltens

Pasākumi

Šona draudzenei Emi jauns videoklips

Lai gan Emi mūzikas lauciņā darbojas jau no piecu gadu vecuma, kad ieguva godpilno pirmo vietu bērnu konkursā „Cālis”, plašākai sabiedrībai meitene kļuva pazīstama lielā mērā...