Pietupieni ar svaru stieni uz pleciem

Pietupieni ar svaru stieni uz pleciem

Viens no bāzes vingrinājumiem - veicina kāju muskulatūras pieaugumu, stimulē testosterona izdalīšanos organismā.

1. Uzlieciet svaru stieni uz pleciem. Lai būtu ērti pietupties, jāatrod pareiza stieņa pozīcija, lai tas nespiestu mugurkaulu.

2. Veicot ieelpu, pietupieties - mugurai jābūt taisnai, pietupiena dziļumam - vismaz līdz kājas veido 90 grādu leņķi.

pietupieni2.jpg

3. Ar taisnu muguru, veicot izelpu, piecelieties izejas pozīcijā.

* Lai vieglāk noturēt taisnu muguru, skatam jābūt vērstam uz priekšu - augšu

* Lai izvairītos no traumām, izvēlieties atbilstošu svaru, savukārt pietupjoties ar lielākiem svariem, palūdziet, lai partneris vajadzības gadījumā Jums palīdz.

Komentāri (15)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
bufu
4aliitim ar segvardu es pats ;)
11.02.2011. plkst. 15:07
bufu
+++ pilniibaa piekriitu
11.02.2011. plkst. 15:06
no mediciniska viedokla ari proteins, dzershaan un smekjeshana ir kaitiga! Ja negribat sakt - nesaciet! bet ziniem, ari riit ka cukam nav veseligi! super!
24.03.2010. plkst. 17:38
piekriitu es pats!
24.03.2010. plkst. 17:37
es pats
daunji jus esat, sukataaji un niidetaji, nevis sportisti. Ko tad jus gaidat, kad paradisies vingrinajums kura jacila bulcinjas??
24.03.2010. plkst. 17:35

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 13. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Kofeīns paaugstina aspirīna citu pretsāpju līdzekļu iedarbību, tāpēc tas ir atrodams dažos medikamentos

Pasākumi

LNO aktualitātes 2009.gada janvārī

No 16. līdz 20. janvārim LNO operas trupa viesosies Luksemburgas Lielajā teātrī, kur sadarbībā ar Luksemburgas Filharmonisko orķestri rādīs LNO izrādi Pīķa dāma. Galvenajās lomās –...