Apakšējā bloka vilkšana pie sevis trenažierī sēdus

Apakšējā bloka vilkšana pie sevis trenažierī sēdus

1. Apsēdieties trenažierī un izvēlieties atbilstošu svaru.

2. Satveriet bloku un ieņemiet sākuma pozīciju vingrinājumam - kājas nedaudz saliektas ceļgalos, mugura taisna.

ap_blok_2.jpg

3. Veicot izelpu, velciet bloku pie vēdera.

4. Veicot ieelpu, laidiet bloku atpakaļ, iztaisnojot rokas. Svaru bloki vingrinājuma laikā nedrīkst saskarties!

* Izplatītākā kļūda - svars izvēlēts par lielu. Veicot vingrinājumu, jājūt, ka augšējie muguras muskuļi gandrīz saskaras. Lai iemācītos šo kustību, partneris var muguras augšdaļā pa vidu uzlikt roku, un muguras muskuļiem to vingrinājuma laikā ir jāiespiež.

Komentāri (11)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
kāju un vedera presite laba
04.11.2007. plkst. 16:41
ka4ok
penelope kur tev uz vedera saniem ir kadi muskuli ? kulturiisti ka4aa lateralos muskulus lai butu vienkarsi liela mugura no muguras puses !
27.10.2007. plkst. 12:26
a kapēc kultūristi sakačā resnu rumpi un tievu vēdergalu ?
18.07.2007. plkst. 13:40
piekrītu, ka kļūda ir izvēlētēts nepareizs svars.
17.07.2007. plkst. 14:30
bībele nav gan:)starpcitu,cik dārgs tagad ir abonaments?
01.07.2007. plkst. 21:58

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 06. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Pēc leģendas Noass esot nodzīvojis līdz 950 gadu vecumam. Ja tā ir taisnība, var uzskatīt, ka vīns ir veselīgs dzēriens :)

Pasākumi

Viļņas mākslas aina pēc 2000

Seminārs paredzēts vizuālās mākslas, mākslas vēstures un kultūras vēstures skolotājiem, kuri vēlas uzlabot savas prasmes mācību darbam muzejā.
Šis seminārs dos Jums...