Top 10: Fiziskās aktivitātes, kas palīdz notievēt

Komentāri (18) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Susurina
Es velos samazinat svaru jo man ir liels puncis bet ka lai tiek no sis kaites
03.01.2017. plkst. 17:17
lida
Notievēšanas tabletes - http://bit.ly/171qetB Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 14:18
pedins
tas ir labais \\
20.04.2016. plkst. 21:08
?!!!.
Loti palidz ,forsi un interesanti sparta veidi diska,bij loti interesanti,man patika paldies.
02.08.2015. plkst. 13:35
ll
Dur sānā , jo nepareizi cilvēks elpo, tādēļ jau nav jābeidz skriet , skrienot man uzlabojas pašsajūta un jūtos omulīgāk :)
04.07.2014. plkst. 20:30
es
:):):)<--- man arī bija tā duršana sānā un domāju, ka skriešana nav man, bet kādu laiku skrienu un nekādu duršanu sānos nejūtu. man skriet palīdz, ja neesmu vismaz 1h pirms tam ēdusi un iepriekš neesmu sadzērusies ūdeni
06.06.2014. plkst. 12:24
:):):)
Manā skatījumā, visizdevīgāk ir braukt ar riteni - tas ir ātrs pārvietošanās veids un pat nav jāatvēl laiks šai nodarbei - lai arī kur vajag doties - brauc ar riteni! Un par to skriešanu... Man, piemēram, skriešana galīgi neder, jo, ja es intensīvi skrienu, man sāk durt sānā. Tas it kā esot no nepareizas elpošanas skriešanas laikā, bet, lai arī cik pareizi es es elpotu, tāpat sākās sāpes un vairs nevar paskriet. :(
27.05.2014. plkst. 18:31
hm
sviests par skriešanu - tā kapitāli dedzina kalorijas. Un muskuļi aug tikai sprinteriem - garo un vidējo distanču skrējējiem ne. Ja kāda šaubās - apskatieties uz Prokopčuku !
17.05.2014. plkst. 10:15
Santa24
Piemēram,man Skriesana,palidz Dikti labi,tikt galā,ar liekiem,kg.Un uzlabo pašsajūtu...Skrienu ik katru vakaru,4.5km 25min:)
22.04.2013. plkst. 10:11
kristine
skriesana nav viss labakais notievesanas veids, tiesi otradi, palilinas muskulu masa, tu itka piebriesti un svars nak klat, ari apetite pieaug. Nekas tur labs tai skriesana nav, murgs, un skriesana ir vieglatletikas veids, kas domats istiem sportistiem, un kas vairs nesporto, tie ari turpina skriet savas formas uzturesanai. Milas meitenes neskrieniet ludzu, it ipasi ar lieko svaru, jo bus sudigak ne labak, svars pieaugs, stress nezaudeto kilogramu rezultata ari un iekritisiet vel lielaka depresija neka lidz sim. Labakais veids ir udens aerobika, masazas, kontrastdusas, vingrosana vanna un garas pastaigas ar suni vai draugiem, un ari vakara pirms miega neliela pastaiga naks par labu, vai ari liela vingrosanas bumba drenazai, skatoties televizoru, ar izdomu var veikty dazadus vingrojumus ar bumbu. Tada ir mana pieredze, un no sis pieredzes ari rakstu ka ir.
21.10.2012. plkst. 09:05
caca
nokacaju no interneta mel b totaly fitt!loti labi vingrojumi un nav sarezgiti!:D
14.06.2012. plkst. 11:32
basketboliste
sie sporta veidi palidz veselībai un ķermeni..., ja tu nenodarbojies ne ar vienu sporta veidu.. iesakau šos sporta veidus tie ir vienreizēji :)
13.01.2011. plkst. 21:24
Inese
Skriešana tik tiešām nav piemērota visiem, plus mana pieredze rāda, ka ar to vien nepietiek, vismaz man noteikti. Man patīk apļa treniņš sievietēm, kas apvieno sevī kardio slodzīti uz stepiem un ieslidoties, gan spēka vingrinājumus ''problēmzonām'', muskuļu nostirprināšani, ādas tvirtumam, locītavām un mugurkaulam, un lokanībai. Īsi sakot-labai veselībai. Mans rezultāts 5 kg 2,5 mēnešos un 3 cm viduklī... Zinu, ka Rīgā vairākās vietās piedāvā šo treniņu veidu.
03.07.2010. plkst. 12:17
eju uz sporta zaali kur ir tikai sievietes un nekaadas vainas, neredzu tur super slaidaas kuras tiek sastopamas kopeejaa sporta zaalee
10.06.2010. plkst. 12:40
DD
Man radās tieši tāds pats jautājums, kur tad paliek skriešana?:) Nav jau uzreiz jāskrien ātri un daudz, bet skriešana noteikti ir viens no labākajiem notievēšanas veidiem. Iesācējiem skriešana nostiprina kāju, gurnu un vēdera muskulatūru. Un tāpat kā aerobie vingrinājumi, uzlabo sirds un asinsvadu darbību, nodarbinot sirds muskulatūru un uzlabojot skābekļa piegādi muskuļiem. Turklāt skriešana samazina sirdslēkmes risku, uzlabo Jūsu izturību, samazina stresu un ātri sadedzina kalorijas (atkarībā no dažādiem faktoriem stundas laikā tiek patērētas no 500-1000 kalorijām).
12.02.2010. plkst. 17:51
Skriešana cilvēkiem ar lieko svaru nav pārāk ieteicama,protams,ja liekā svara nav tik daudz,tad jau nekas,bet,ja daudz,tas dodot pārāk lielu slodzi uz kauliem,kuriem skriešana dod pārāklielus triecienus-tā kaut ko esmu lasījusi....:))
27.06.2009. plkst. 16:48
DeeDee
a, kur paliek skriešana??? man šķiet , ka ta ir vis iedarbīgākā, io nodarbina ļoti daudzas muskuļu grupas vienlaikus, turklat to var darīt jebkurš, jebkura vecumā un nav nekādu izmaksu :).. atšķīrība, no sporta zales izmaksām,velisopeda iegādes, DVD pirkšanas u.c. lietam, kas nav nemaz sliktas- tikai šokējos par to , ka skriešana ir aizmirsta pieminet! :(
23.04.2009. plkst. 12:36
Jā,tas par t DVD-ir par mani-labprāt izpildu deju aerbikas nodarbību kpā ar virtuālajiem draugiem,j neesmu tādā frmā ,lai trenētos zālē kpā ar slaidiem,jauniem un sportiskiem cilvēkiem....Vēl man patīk baseins,j tur arī neviens nevienam uzmanību nepievēršun peldēt man patīk-pēc tam ir riktīgs tonuss...!!!!
01.04.2009. plkst. 06:03

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 27. maijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Vidējais vīrietis sastāv no 40% muskuļu un 15% tauku, savukārt sievietes – 23% muskuļu un 25% tauku

Pasākumi

Izstāde „Atjaunotajam Uzvaras piemineklim Cēsīs – 10”

Cēsu pilsētas domē līdz 15.augustam aplūkojama fotogrāfiju izstāde „Atjaunotajam Uzvaras piemineklim Cēsīs – 10”. Tas 1998.gada 15.novembrī svinīgi atklāts pēc atjaunošanas...

Warning: Unknown: Failed to write session data (memcache). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (tcp://127.0.0.1:11211) in Unknown on line 0