Perfekts uztura plāns visai nedēļai

Perfekts uztura plāns visai nedēļai

Piedāvājam jums ēdienkarti veselai nedēļai, kas ietver tikai veselīgu un vērtīgu uzturu. Ticiet man- šīs būs piecas veselīgākā uztura dienas jūsu dzīvē.

Pirmdiena

Pirmdiena ir pirmā nedēļas diena, kad visi steidzas, tāpēc piedāvājam jums vienkāršu ēdienkarti tai.
Brokastis – proteīna bagātas kliju pārslas
Jums nepieciešams kausiņš kliju pārslu un glāze liesa piena. Pienu sajauciet ar vaniļas piena sūkalām un maisījumu pārlejiet pāri pārslām. Pievienojiet ēdamkaroti rozīņu. Kopējā ēdiena uzturvērtība: 430 kalorijas, 30 grami proteīna, 70 grami ogļhidrātu un 5 grami tauku.

Uzkodas pēc brokastīm- vīnogas, siers un šķiņķis
Jums nepieciešama glāze vīnogu bez kauliņiem, divas plānas šķēles liesa siera un 200 grami liesa šķiņķa. Uzkodas satur 350 kalorijas, 25 gramus proteīna, 50 gramus ogļhidrātu un 4 gramus tauku.

Pusdienas- kārtainā tunča sviestmaize
Sviestmaizē ietilpst 2 šķēles pilngraudu maizes, 100 grami tunča savā sulā, ēdamkarote liesas majonēzes, ēdamkarote sinepju, salātu lapa, divas tomāta šķēles, tējkarote sakapātu sīpolu un mazliet sasmalcinātas selerijas. Kopā ar sviestmaizi varat apēst nedaudz riekstu. Kopējā uzturvērtība: 500 kalorijas, 40 grami proteīna, 40 grami ogļhidrātu, 17 grami tauku.

Launags- kaltēts šķiņķis un selerija ar zemesriekstu sviestu
Nepieciešami 100 grami kaltēta šķiņķa, 1 selerijas stiebrs un ēdamkarote liesa zemesriekstu sviesta. Kopā uzkodas satur 270 kalorijas, 30 gramus proteīna, 15 gramus ogļhidrātu un 10 gramus tauku.

Vakariņas – cepta baltā zivs ar dārzeņiem un salātiem
Jums nepieciešami 500 grami baltās zivs, kas jāaplej ar citronu sulu un jāapkaisa ar dillēm. Tad jāievieto krāsnī un jācep apmēram 15 minūtes. Tad paņemiet saldētu dārzeņu maisījumu un pagatavojiet mikroviļņu krāsnī. Visbeidzot salāt- tos gatavojiet no svaigiem spinātiem un ķiršu tomātiem, kā arī svaiga gurķa. Salātus gatavojiet ar balzāma etiķi un olīveļļu. Ēdiens kopā satur 450 kalorijas, 50 gramus proteīna, 30 gramus ogļhidrātu un 13 gramus tauku.

Uzkodas pirms gulētiešanas- jogurts un mandeles
Sajauciet kopā 400 gramus vājpiena jogurta ar 50 gramiem svaigu mandeļu. Uzkoda satur 225 gramus kaloriju, 10 gramus proteīna, 20 gramus ogļhidrātu un 11 gramus tauku.

Otrdiena

Brokastis – pikantā omlete
Omleti pagatavo no vienas olas, 50 gramiem spinātu, 2 sagrieztiem šampinjoniem, 2 ēdamkarotēm Čedaras siera un mazliet salsas mērces. Kopā ar omleti baudiet šķēli pilngraudu maizes, kas apziesta ar zemas kaloritātes ievārījumu. Brokastis satur 420 kalorijas, 37 gramus proteīna, 40 gramus ogļhidrātu un 11 gramus tauku.

Uzkodas pēc brokastīm- siera nūjiņas un rieksti
Uzkodās ietilpst 2 siera nūjiņas un 50 grami grauzdētu riekstu maisījuma. Uzkodas satur 265 kalorijas, 20 gramus proteīna, 9 gramus ogļhidrātu un 17 gramus tauku.

Pusdienas- ēdiens tiem, kas steidzas
Mikroviļņu krāsnī uzsildiet veikalā nopērkamu zupu (raugieties, lai tā būtu pēc iespējas liesāka un saturētu daudz dārzeņu). Klāt varat piedzert glāzi liesa piena. Pusdienas saturēs apmēram 400 kalorijas, 30 gramus proteīna, 50 gramus ogļhidrātu un 8 gramus tauku.

Launags- ābols, kausētais siers un vārītas olas
Uzkodas ietver lielu ābolu, ko ēd kopā ar liesu kausēto sieru, kā arī divas vārītas olas. Kopējā uzturvērtība- 250 kalorijas, 20 grami proteīna, 25 grami ogļhidrātu un 9 grami tauku.

Vakariņas- itāļu desiņas ar dārzeņiem
Grilējiet 3 tītara gaļas (varat izmantot arī citu putnu gaļu) desiņas uz zemas uguns apmēram 10 minūtes. Tad pievienojiet tās vārītu dārzeņu maisījumam, kas ietver mazliet brokoļu, paprikas un sēņu. Visam pievienojiet Teriyaki marinādi un mērci. Baudiet vakariņas kopā ar glāzi sarkanvīna. Kopējā vakariņu uzturvērtība- 560 kalorijas, 50 grami proteīna, 30 grami ogļhidrātu un 19 grami tauki.

Uzkodas pirms gulētiešanas- proteīna pudiņš
Sajauciet šokolādes- piena sūkalas ar liesu pienu un tējkaroti pudiņa maisījuma bez cukura. Kokteili ielieciet ledusskapī un paturiet tur stundu pirms ēšanas. Uzkoda satur 230 kalorijas, 30 gramus proteīna, 16 gramus ogļhidrātu un 5 gramus tauku.

Trešdiena

Brokastis- proteīna bagāta auzu putra
Pagatavojiet paciņu ātri pagatavojamās auzu pārslu putras, kurai pēc tam piejauciet glāzi zemeņu piena sūkalu un trīs ēdamkarotes liesa piena. Kopā ar omleti varat apēst vidēja lieluma bumbieri un izdzert krūzi zaļās tējas. Kopējā uzturvērtība- 470 kalorijas, 30 grami proteīna, 80 grami ogļhidrātu un 8 grami tauku.

Uzkodas pēc brokastīm- tuncis meksikāņu gaumē
Sajauciet kopā bundžiņu tunča savā sulā, mazliet konservētu melno pupiņu un nedaudz salsas mērces un 50 gramus konservētu zaļo pupiņu. Uzkodas satur 330 kalorijas, 45 gramus proteīna, 40 gramus ogļhidrātu un gramu tauku.

Pusdienas- salāti
Salāti pagatavojami no pusītes maza Ķīnas kāposta, lielas vārītas olas, 100 gramiem tītara krūtiņas, 50 gramiem liesa šķiņķa, 50 gramiem liesa siera, 6 ķiršu tomātiem, mazliet svaigām mandelēm un divām ēdamkarotēm liesas majonēzes. Pusdienu uzturvērtība- 500 kalorijas, 50 grami proteīna, 20 grami ogļhidrātu un 22 grami tauku.

Launags- proteīna stienītisLaunagā varat apēst lielveikalā nopērkamo proteīna stienīti, kas satur 240 kalorijas, 20 gramus proteīna, 20 gramus ogļhidrātu un 8 gramus tauku.

Vakariņas- cepts lasis ar brokoļiem un pupiņām
Mazliet novārītu laša fileju apcepiet uz vidējas uguns 4 minūtes, pēc tam apgrieziet un cepiet vēl 5 minūtes. Ceptu pasniegt, pārklātu ar dillēm un svaigi spiestu citrona sulu. Kopā ar lasi pasniegt tvaicētus brokoļus un 50 gramus tumši sarkanās pupiņas. Kopumā pusdienas satur 510 kalorijas, 50 gramus proteīna, 30 gramus ogļhidrātu un 19 gramus tauku.

Uzkodas pirms gulētiešanas- ātri pagatavojams proteīna kokteilis
Veikalā nopērkamo proteīna kokteili sajauciet ar ledu un liesu pienu. Kopējā uzturvērtība – 200 kalorijas, 25 gramus proteīna, 14 gramus ogļhidrātu un 3 gramus tauku.

Ceturtdiena

Brokastis – olu kultenis ar pilngraudu maizi, ceptu tosterī
Uz pannas pagatavojiet olu kulteni no trim vidēja lieluma olām. Kultenim pievienojiet ēdamkaroti beztauku Čedaras siera, sāli un piparus. Ēdiet kopā ar tosterī grauzdētu pilngraudu maizes šķēli. Klāt piedzeriet nelielu glāzi liesa piena. Kopējā brokastu uzturvērtība- 490 kalorijas, 30 grami proteīna, 40 grami ogļhidrātu un 19 grami tauku.

Uzkodas pēc brokastīm – Pepperoni un siera nūjiņas
Uzkodiet 100 gramus liesas tītara gaļas Pepperoni un divas Mozzarella liesa siera nūjiņas. Uzturvērtība – 220 kalorijas, 30 grami proteīna, 4 grami ogļhidrātu un 7 grami tauku.

Pusdienas- cālis un Pita maize
Ēdiena pagatavošanai izmantojiet šķēli pilngraudu Pita maizes, 100 gramus cāļa krūtiņas bez ādas, šķēli liesa siera, ēdamkaroti liesas majonēzes, ēdamkaroti sinepju, zaļo salātu, sagrieztu tomātu. Baudiet, uzkožot svaigas zemenes. Kopējā pusdienu uzturvērtība- 510 kalorijas, 50 grami proteīna, 50 grami ogļhidrātu un 12 grami tauku.

Launags- proteīna bagāts jogurta kokteilis
Sajauciet kopā glāzi vaniļas- piena sūkalu ar liesu augļu jogurtu un tējkaroti linu eļļas. Launags satur 270 kalorijas, 30 gramus proteīna, 17 gramus ogļhidrātu un 7 gramus tauku.

Vakariņas- gaļas sacepums ar zaļajām pupiņām
Lielā pannā ievietojiet lielu liellopa liesu gaļas šķēli, 25 gramus auzu pārslu, mazliet kečupa, lielu olu, mazliet sāls un piparu, ceptus sīpolu gredzenus, tējkaroti kaltētu sinepju, tējkaroti Vorčesteršīras mērces. 20 minūtes cepiet uz vidējas uguns un pasniedziet 2 porcijās. Vakariņas satur 530 kalorijas, 50 gramus proteīna, 28 gramus ogļhidrātu un 20 gramus tauku.

Uzkodas pirms gulētiešanas- liess kausētais siers un zemenes
Sajauciet 50 gramus liesa kausētā siera ar svaigām zemenēm. Kopējā uzturvērtība- 180 kalorijas, 30 grami proteīna, 14 grami ogļhidrātu un 3 grami tauku.

Piektdiena

Brokastis- zemeņu un banānu kokteilis
Ja uzreiz no rītiem mēdzat veikt treniņu, šis ir lielisks risinājums brokastīm. Pusi izdzeriet pirms, bet otru pusi – pēc treniņa. Sajauciet kopā kausiņu vaniļas-piena sūkalu pulvera ar 400 gramiem liesa jogurta, 8 zemenēm un vienu lielu banānu, kā arī daudz ledus. Kokteilis satur 490 kalorijas, 50 gramus proteīna, 261 gramus ogļhidrātu un 6 gramus tauku.

Uzkodas pēc brokastīm- ābols un zemesriekstu sviests
Baudiet ābolu kopā ar divām ēdamkarotēm liesa zemesriekstu sviesta. Uzkodas satur 260 kalorijas, 9 gramus proteīna, 25 gramus ogļhidrātu un 16 gramus tauku.

Pusdienas – čili kopā ar pilngraudu maizīti un banānu
Mikroviļņu krāsni uzsildiet pusi bundžas tītara čili ar pupiņām un ēdiet kopā ar vienu pilngraudu maizīti un vidēja lieluma banānu. Pusdienu uzturvērtība- 480 kalorijas, 30 grami proteīna, 80 grami ogļhidrātu un 5 grami tauku.

Launags- proteīna stienītis
Launagā varat apēst proteīna stienīti, piemēram, EAS Myoplex ražojumu, kas satur 240 kalorijas, 20 gramus proteīna, 20 gramus ogļhidrātu un 8 gramus tauku.

Vakariņas- liess steiks ar spinātiem, sēnēm un sarkanvīnu
Grilējiet 200 gramus smagu liesu steiku. Uz pannas ēdamkarotē olīveļļas sautējiet 100 gramus vaigu spinātu un trīs sagrieztus šampinjonus. Klāt piedzeriet labu Merlot sarkanvīnu. Pasniegt kopā ar vārītām zaļajām pupiņām. Vakariņas satur 550 kalorijas, 70 gramus proteīna, 10 gramus ogļhidrātu un 13 gramus tauku.

Uzkodas pirms gulētiešanas- Pepperoni
Apēdiet 100 gramus liesa cūkgaļas un liellopu gaļas Pepperoni, kas satur 260 kalorijas, 12 gramus proteīna, 2 gramus ogļhidrātu un 21 gramu tauku.

Komentāri (182)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
shane
Hello Everyone ,I have been living with my wife for some years now,she has been keeping late nights and also receiving calls late at night,i was afraid she has been cheating on me and a friend of mine introduced me to a private investigator who helped me and gave me the password to her Facebook and Gmail account and also linked all her phone conversations to me.He saved me from all her lies and infidelity,he gave me all i wanted during our divorce and helped me with evidence in court.Contact (ethicalhacking618@ gmail .com) .tell him i referred you he will help you
18.10.2017. plkst. 23:54
Lisa Anderson
It is not so typical of me to refer professionals online but I feel like I owe a lot to James the certifed hacker who helped me track my cheating fiance when he was having an affair, I got to find out that he has been lying to me for the past 5 months and seeing two other women. I was able to get direct access to his text messages, phone conversations and all social media accounts on his phone: what was most amazing was that his recently deleted messages were retrieved by James. If you are getting less than you deserve in your relationship and want to be sure Contact : jamesdmeek0@gmail.com SMS: +1(770) 765-3053
12.10.2017. plkst. 21:51
maria
Do you need hackers for hire? Do you need to keep an eye on your spouse by gaining access to their emails? As a parent do you want to know what your kids do on a daily basis on social networks ( This includes facebook, twitter , instagram, whatsapp, WeChat and others to make sure they’re not getting into trouble? Whatever it is, Ranging from Bank Jobs, Flipping cash, Criminal records, DMV, Taxes, Name it,i can get the job done. hovahack a professional hacker with 10 Years+ experience.Contact hovahack@gmail.com
08.10.2017. plkst. 16:53
mark
Hi Viewers Get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world.. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We sell this cards to all interested buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $10,000 on ATM and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card you order for, and also if you are in need of any other cyber hack services, contact Accesshacking@gmail.com
08.10.2017. plkst. 16:49
lynda
My name is lynda i want to give a testimony of what a hacker did for me recently, for the past few months have been having issues with my husband he comes home late from work would not talk to me he is always fingering is phone i suspected he was cheating on me with some other ladies, so i went ahead to find a hacker online who can spy into my husbands phone i gave him the few details he needed to do the job and i tell you before 48hours he did is job so i gave him my email to connect all my husband was doing on is phone i was so sad when i saw everything ,he was busy talking to ladies sending pictures to them talking about how they had fun and sending them money too i cried so hard i am not meant to say this out but i know there ladies out there who is undergoing what i went through,so i want to use this medium to tell you all out there to contact this hacker he is reliable and gets your job done on time tell him Lynda peter referred you… guruhackersservices373728@gmail.com
08.10.2017. plkst. 12:05

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2017. gada 22. oktobrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Redze patērē vairāk smadzeņu enerģijas par visām pārējām četrām maņām

Pasākumi

Jāņuguns – gaismas uzvara pār tumsu

Jāņuguns kā vasaras saulgriežu senā rituāla neatņemama sastāvdaļa ir bijusi plaši pazīstama Austrumeiropā un citās Eiropas daļās - no skandināvu zemēm līdz Francijai, Spānijai,...