Ieteikumi, kā iepirkties, nekaitējot veselībai un figūrai

Ieteikumi, kā iepirkties, nekaitējot veselībai un figūrai

Tavai pirmajai pieturai ir jābūt augļu un dārzeņu nodaļai. Šeit tev vajadzētu pavadīt visvairāk laika un atrast vismazāk kaloriju.
Pielādē iepirkumu grozu ar dažādiem krāsainiem augļiem un dārzeņiem. Vispārējs likums – jo košāka krāsa, ko vērtīgāks auglis vai dārzenis barības vielu ziņā.

Nākamais solis – ātri paej garām gaļas nodaļai, uz neilgu laiku apstājoties pie svaigām zivīm, putnu un liesas gaļas. Parasti vislabākā gaļas izvēle ir gaļas, kas izgriezta no vidusdaļas. Ribiņas ir pašas ļaunākās, jo tās ir vistreknākās un satur visvairāk kalorijas.

Dodies uz piena produktu nodaļu un izvēlies vienīgi taukus nesaturošu vai zema tauku satura pienu, sieru un jogurtu. Barības vielu ziņā vislabākais ir dabīgs, neapstrādāts siers un jogurts ar dzīvajam un aktīvajām baktērijām.

Nākamais – dodies pie maizes izstrādājumiem un sausajām brokastīm. Maģiskais vārds šeit ir „pilngraudu”, jo šādai maizei sausajām brokastīm piemīt vēl viena papildu barības viela – dabīgā diētiskā šķiedra. Uzmanīgi aplūko barības vielu uzlīmes uz sausajām brokastīm, jo tās var būt bagātinātas ar cukuru. Izvēlies vienīgi tādas, kas vienā porcijā satur 5 vai mazāk gramu cukura. Visveselīgākās jebkuru graudu sausās brokastis satur 5 vai mazāk gramu šķiedras un mazāk nekā 3 gramus tauku.

Saldēto ēdienu nodaļas barības vielu diapazons ir ļoti plašs. Vienkārši sasaldēti dārzeņi ir dieva dāvana, jo tie ir iepakoti svaigi un nogatavojušies, lai saglabātu savas barības vielas. Mērces izmaina barības vielu ainu, pievienodamas taukus, kalorijas un sāli. Pārbaudi uzlīmes.

Dzērienu nodaļā meklē ūdeni vai ūdeni ar pievienotu garšu, taču – bez cukura. Vienkāršs veids, kā pārliecināties, ka izdzerat 6 – 8 krūzes ūdens dienā, ir iegādāties divu litru pudeli ar ūdeni un izdzerat to vienā dienā. Ierobežo kofeīna saturošus kolas dzērienus bez cukura, vienīgi pa kādai retai bundžiņai vai glāzei. Izvēlies augļu sulas bez pievienota cukura vai ar mazu tā daudzumu. Vislabākās ir „vieglās” sulas.

Izvēlies produktus pēc to uzturvērtības, barības vielu ziņā par labākajiem uzskatot produktus, kuros ir mazāk nekā 3 g tauku, 40 vai mazāk kaloriju un 140 mg nātrija.

Ja tev, pēc darba ieskrienot veikalā, nav laika izlasīt uzlīmes, jau iepriekš izvēlies savus iecienītos produktus, ko iegādāties šajās aizņemtajās dienās.

Uzlīmju lasīšanā patērētais laiks nāks par labu jūsu veselībai un arī figūrai. Pēc kāda laika tu tik labi pārzināsi savus iecienītākos produktus, ka tev vajadzēs izlasīt tikai informāciju par jauniem produktiem, kas to vien gaida, lai kļūtu par taviem iecienītākajiem ēdieniem. Atrastie dārgumi attaisnos meklēšanu.

Komentāri (1)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
Ieejot veikalā domāju par šo rakstiņu - tas ir ļoti grūti izdarāms, jo viss noviets tieši kā kārdinātājs. veselīgās preces ir pašā veikala galā, bet centos:)
16.01.2008. plkst. 18:58

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 17. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Cilvēka smadzeņu ietilpība pārsniedz 4 tera bitus

Pasākumi

Jelgavnieki ar nepacietību gaida 11. Starptautisko Ledus skulptūru festivālu

Jelgavas Pilsētas Dome un pašvaldības aģentūra „Kultūra” jau vienpadsmito reizi organizē Starptautisko Ledus skulptūru festivālu, kas notiks 2009. gadā no 9. līdz 15. februārim,...