Vērtīgās Omega 3 taukskābes

Vērtīgās Omega 3 taukskābes

Omega3 taukskābju vērtīgās īpašības pozitīvi iespaido ne tikai pieaugušos, bet arī grūtnieces, bērnus un dažādu slimību piemeklētos.

Omega3 labvēlīgā ietekme uz pieaugušajiem
* Omega3 taukskābes tiek dēvētas arī par „smadzeņu barību” - tās ir tik ļoti nepieciešamais „celtniecības materiāls” šūnu membrānu un citu neiroloģisko sistēmu „celtniecībā”.
* Omega3 ir ļoti nepieciešamas mūsu acs tīklenei, nodrošinot labu redzi.
* Tikai nesen ir atklāts, ka Omega3 taukskābes veiksmīgi palīdz cīnīties ar Alcheimera slimību, sirds un asinsvadu slimībām, samazina aritmiju un asinsspiedienu, kā arī uzlabo artēriju kopējo stāvokli un paaugstina triglicerīda līmeni.
* Ja jūs ievērojat beztauku diētu, Omega3 taukskābes ir vēl svarīgākas. Tās ir „labie tauki” un palīdz nodrošināt pietiekamu taukos šķīstošo vitamīnu A, D, E un K uzsūkšanos. Šie vitamīni ir ļoti nepieciešami veselīgai ādai, acīm, sirdij, asins cirkulācijai un recēšanai un stipriem kauliem, kā arī imūnsistēmai.

Omega3 labvēlīgā ietekme uz grūtniecēm
* Omega3 taukskābes ir vitāli svarīgas bērna normālai fizikai un garīgai attīstībai.
* Pētījumi liecina, ka uzņemot ieteicamo Omega3 taukskābju daudzumu, plānojot grūtniecību, tās laikā un barojot ar krūti, bērni attīstīs daudz ātrāk, nekā tām mātēm, kuras šīs taukskābes organismā pietrūkst.

Omega3 labvēlīgā ietekme uz bērniem
* Pastiprināta Omega3 taukskābju uzņemšana ļoti labvēlīgi iespaido hiperaktīvus bērnus ar uzmanības, uzvedības un mācību traucējumiem, tai skaitā lasītprasmes grūtībām.

Kā Omega3 palīdz cīnīties ar slimībām?
* Omega3 pretiekaisuma īpašības atvieglo artrīta, astmas, ekzēmas un psoriāzes slimnieku ciešanas.
* Hroniska kolīta, čūlainā kolīta un zarnu spazmu gadījumā Omega3 veicina remisijas periodus.
* Lieliska piedeva sirds un asinsvadu slimnieku diētai
* Omega3 palīdz atvieglot daudzas alerģijas.

Omega3 taukskābju avoti
omega3-pic11.JPG - 10.77 KB
Omega3 taukskābes mēs varam uzņemt uzturā, lietojot treknās zivis (piemēram, lasi, skumbriju, foreli). Diemžēl mūsdienās zivīs uzkrājas dažādas kaitīgas ķīmiskās vielas, kuras nelabvēlīgi ietekmē cilvēka veselību. Bez tam, zivs organisms Omega3 taukskābes nespēj sintezēt, tās tiek uzņemtas galvenokārt ar aļģēm. Tāpēc der atcerēties, ka lieliski Omega3 taukskābju avoti cilvēku uzturā ir valrieksti, kaņepju sēklas, linsēklas, kā arī nerafinēta rapšu, sezama, linsēklu un kaņepju eļļa. Nelielos daudzumos šīs taukskābes atrodas arī citos augu valsts produktos.

Komentāri (5)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
hug.lv
Ļoti derīga ir arī balansa eļļa - var iziet testu: http://www.omega3.hug.lv/
07.11.2013. plkst. 16:32
eka
Ir taču labāk nomirt veselam, dzīvot un priecāties līdz pēdējam mirklim, nevis gadiem vikt kājas un eksistēt!
17.02.2011. plkst. 13:29
eka
Jā, jādzer katru dienu, var visu gadu. Tad nebūs hroniska noguruma un nelips slimības!
17.02.2011. plkst. 13:28
rr
dzīvosi mūžīgi!
24.01.2008. plkst. 13:47
alfa
es katru dienu dzeru Omega3 tabletes, iesaku visiem, jo ir pierādīts, ka tās iztīra asinsvadus no aizkaļķošanās un būtiski samazina infarkta un insulta riskus. dienā jāuzņem aptuveni 1grams Omega 3.
17.12.2007. plkst. 13:49

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 17. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Daudzi futbolisti spēles laikā noskrien 11 km

Pasākumi

Šerila Krova atklāti par politiku un personīgo dzīvi

Pārdzīvojusi smagu šķiršanos un nopietnas veselības problēmas, amerikāņu dziedātāja un dziesmu autore Šerila Krova sāk jaunu dzīvi Nešvilā un 4.februārī nāk klajā ar jaunu albumu “Detours”....