Ja esat pārāk kalsna...

Ja esat pārāk kalsna...

Vairums sieviešu apskauž kalsnās, taču arī tievām sievietēm ir sava veida grūtības. Viņas moka jautājums - kā pieņemties svarā?

Pieņemties svarā ir pat grūtāk nekā novājēt. Šeit nepietiek tikai ēst, cik vajag. Daudzi kalsnēji cilvēki apēd neiedomājamu uztura daudzumu un nepieņemas svarā ne par gramu. Tam par iemeslu var būt vispārējais veselības stāvoklis. Tomēr ir kalsnas sievietes, kuras jūtas ļoti labi, spēj normāli strādāt un sūdzas tikai par to, ka ir kalsnas. Ja spriež tikai pēc svara, nekad nevar pareizi secināt, vai cilvēks ir kalsnējs vai ne. Pat sievietēm ar normālu svaru var būt trausli pleci, izspiedušās ribas un gūžu kauli. Daudz pareizāk pievērst uzmanību ķermeņa izmēriem.

Viens no visbiežākajiem ārkārtīgā kalsnuma cēloņiem ir iekšējās sekrēcijas dziedzeru – vairogdziedzera un smadzeņu piedēkļa darbības traucējumi. Svarīga nozīme arī nervu sistēmas stāvoklim. Jāvairās no visa, kas nelabvēlīgi ietekmē nervu sistēmu: no rūpēm, uztraukuma, skumjām, pārāk liela sasprindzinājuma, novājēšanas. Vēlams konsultēties ar speciālistiem, lai noskaidrotu, vai pie vainas ir kādas veselības problēmas vai arī nepareizs, nepilnvērtīgs uzturs.

Kalsna cilvēka uztura rācija sevišķi labi jāpārdomā. Arī kalsniem cilvēkiem savā uzturā jālieto olbaltumvielām, ogļhidrātiem, taukiem un vitamīniem bagāti produkti. Nepārspīlējiet tomēr ar olbaltumvielu (gaļa, zivis, olas) un taukvielu (sviests, augu eļļas) uzņemšanu, tā Jūs varat pārslogot savas aknas. Taukvielu daudzumu palielināt nevajag, pietiek ar standarta normu - 60-70 g dienā. Ieguves avoti: augu eļļa - līdz 40 g dienā, sviests - līdz 30 g dienā, īpaši iesakām olīveļļu - tā palīdz noturēt pastāvīgu svaru.

Ļoti veselīgi ir sojas produkti - tie satur fitohormonus, kas sekmē noapaļotu, tipiski sievišķīgu formu veidošanos. Pievērsiet uzmanību sieriem - tur esošās olbaltumvielas tiek izmantotas gandrīz pilnībā.

Svaigi spiestas sulas kalsnām sievietēm ir vēlamākas par augļiem un dārzeņiem - sulās ir tikpat daudz vitamīnu, taču maz balastvielu, kas rada sāta sajūtu un traucē apēst pietiekami daudz uzbarošanās gaitā.

Labāk ēst nedaudz, bet bieži, nekā daudz, bet vienreiz dienā. Ieteicamais ēdienreižu skaits – 6 reizes, uzņemot no 2800 – 3000 kkal dienā. Tas ir pusotras reizes vairāk, nekā prasa sievietes vidēji statistiskā norma. Sevišķa uzmanība pievēršama brokastīm – tām jābūt barojošām: kafija, tēja, olas, maize ar sviestu, augļi. Nevajag aizmirst par otrajam brokastīm: pienu, augiem, medu. Jāēd lēnām, rūpīgi sakošļājot barību. Pēc galvenās ēdienreizes, it īpašo pēc pusdienām nedaudz jāatpūšas.

Nevajag aizmist arī par fizkultūru. Sportošana nostiprina muskuļus, kas ķermenim dod vajadzīgo apaļumu. Klimata maiņa, it īpaši ziemas atpūta kalnos, ļoti bieži labvēlīgi ietekmē ārstēšanos no kalsnuma.

Tomēr galvenais ir miers un miegs. Pat dienā var atrast dažas minūtes atpūtai. Naktī jāguļ pēc iespējas ilgāk – 10 – 12 stundas.

Kvalitatīva seksuālā dzīve ar partneri izraisa paaugstinātu estrogēna izstrādāšanos - tas padara mūsu formas patīkami apaļīgas, jo novirza taukus uz uzkrājējšūnām, kas atrodas piena dziedzeru un gūžu rajonā.

Un vajag samierināties ar savu kalsnumu, ja tas jums no dabas dots, un ģērbties tā, lai padarītu to mazāk saskatāmu.

Komentāri (20)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
takee
Notievēšanas tabletes --- http://tonzes.com/slimlv.htm Es notievēju ļoti ātri un bez jo-jo efekta.
03.10.2018. plkst. 16:51
Knipa
Man ir 28 gadi sveru 42kg gribu dabut svaru bet neka nesanak esmu meginajusi visu pat mazak nervozeju.. Ka la8 dabon vismas 10 kg
18.04.2016. plkst. 09:36
Lelde
Man ir 47 gadi un sveru 44-46 kg,strādāju kafeinīcā,ēdu normāli fiziskās aktivitātes no 7 rītā līdz 24 vakarā un svars kā neaug tā neaug.Tagad mēģināšu kādus 5 mēnešus rītos tukšā dūšā un vakaros dzert alu un īstu lauku krējumu pusi uz pusi,glāzi vakara un glāzi no ŗīta,esmu dzirdējusi ka palīdz.
06.12.2015. plkst. 22:41
aktivē
Man ari kad piedzima mazais baroju viņu ar krūti 2 nedēļas jo piens pazuda un kamēr baroju ar krūti biju tieva palikusi un tā kaukadus 3mēnešus biju tieva mēģināju piebaroties bet nekas nesanāca tagad kad jau pus gads ir pagājis sāku pieņemties svarā jo vairākas reizes dienā ēdu un aktīvi nodarbojos ar sportu kopā protams ar maziņo enğelīti😊
30.11.2015. plkst. 23:30
Jenny
Acomplia Generic lietoju 3 mēneši - mīnus 13kg. šīs tiešām ir efektīvas tāpat kā vecās Acomplia,kuras vairs neražo.Apetīte pazuda jau tai pirmajā dienā, arī dzert gribas visu laiku. Mans augums ir 168 cm un pašlaik sveru 62 kg, nu vēl 4 kg un viss, būšu sasniegusi savu mūža sapni! Bet tagad es tik labi jūtos, jūtos pārliecināta un patīku pati sev!:) Es beidzot skatoties spogulī priecājos par to, ko redzu! Esmu apmierināta!:) Es nopirku Acomplia no Lielbritānijas, tiešsaistes aptieku http://www.freepharmacy.net un es saņēmu tabletes 10 dienu laikā
19.11.2015. plkst. 14:16

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 07. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Senos laikos ķīnieši izmantoja marihuānu, lai ārstētu dizentēriju

Pasākumi

Liepāja izsludina publisku Eiropas Kultūras galvaspilsētas projekta ideju konkursu

Liepājas pilsētas pašvaldības iestāde „Kultūras pārvalde” (Liepājas Kultūras pārvalde) izsludina projekta „Liepāja - Eiropas Kultūras galvaspilsēta 2014” ideju konkursu. Konkurss...