Liekā svara psiholoģija

Komentāri (13) Augošā secībā

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
mango
Notievēšanas tabletes - http://nplink.net/hMTnn2du Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 09:02
Jenny
Acomplia Generic lietoju 3 mēneši - mīnus 13kg. šīs tiešām ir efektīvas tāpat kā vecās Acomplia,kuras vairs neražo.Apetīte pazuda jau tai pirmajā dienā, arī dzert gribas visu laiku. Mans augums ir 168 cm un pašlaik sveru 62 kg, nu vēl 4 kg un viss, būšu sasniegusi savu mūža sapni! Bet tagad es tik labi jūtos, jūtos pārliecināta un patīku pati sev!:) Es beidzot skatoties spogulī priecājos par to, ko redzu! Esmu apmierināta!:) Es nopirku Acomplia no Lielbritānijas, tiešsaistes aptieku http://www.freepharmacy.net un es saņēmu tabletes 10 dienu laikā
19.11.2015. plkst. 14:14
Janis
Dieeta dazu menesu garuma nav nekas . tas butu tapat ka cauru riepu ar skruvi aizlapit - isam laikam der , bet ilgterminja rodas atkal suuce. Iet pie dietologiem un meklet palidzibu interneta nez vai bus labakais .1-kart kas jaadara jabeidz sevi zelot , kas musdienas ir loti izplatita atkariba .Dieeta ir jaietur gadiem un kad beidzot esat nolemusi to darit nedrikst aizmirst ka katrs mes esam atskirigi. Nav 2 vienadu cilv. tatad dieeta kas vienam palidzeja otru nogalina(parnesta nozime) izproti sevi un sac domat/izvertet sevi . Visa pamataa ir parmeriga eshana - tatad apeed par daudz. Nav taada jedzina slikta un laba partika/ediens Nav shaja zemee tikai melns vai balts . Piemers - Govis eed tikai zaali ( varbut teiksiet neesmu govs -> tacu govs ari ir dzivs organisms ) un pienemas svaraa . Es protams neieteiktu iet pie resniem dietalogiem , jo ja nav spejigi palidzet sev , kaa var palidzeet citiem . Personigas neveiksmes meginat uz citiem - tas ir musdienas loti izplatits . Saprotiet ka medicina bez nevainigiem upuriem nespetu dzivot . Ja cilveki saprastu ka musdienu medicina ir tikai labi ieeljots naudas mehanisms beigtu skraidit pie daakteriem tik intensivi . Tatad maniet domasanu - sis process iespejams aiznjems kadu laiku , pienemsim kaadu pusgadu vai pat gadu ! Talak pakapeniski ar domasana mainju saciet izvertet vai tiesam jums ir tik daudz jaeed cik jus eedat . Var eest pilnigi visu - kalorialais daudzums ir pilnigi vienaldzigs ja tu neparedies regulaari , un passaprotami ka tas daudzums ir atkarigs no dzives stila - tatad jus pilnigi fiziski nespetu sev izstastit sev visus savus dzives notikumus , kur tad nu vel arstam . Gatavaas dieetas internetaa - cepuri nost lai grautu citiem veselibu . Tacu apdomajiet vai tiesam tam kurs sarakstijis so apsaubamo dieetu vispar ruup kas jus par cilveku ? Vinjs pardos savu recepti kaa gatavas glabej zaales . Tada lieta ka naskeshanaas , nu vismaz pirms guletiesanas meginiet to nedarit - tas bus pirmais solis u
14.06.2014. plkst. 19:48
sex bunny
ja gribat diētas un noderīgu informāciju par izskatu un veselību ted ejiet: pareizs-uzturs.com
30.07.2008. plkst. 15:48
Man atkal patik labi paest, ja neesmu kartigi paedusi, tad ari garastavoklis uz nulles.
26.04.2008. plkst. 17:22
ar augu eļļu. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: kartupeļu zupa, gatavota vistas buljonā. Salāti: bietes, svaigi gurķi, kāposti – aplieti ar biokefīru. Atceries! Vakariņās jādzer tikai minerālūdens. Ja nu tomēr moka nepārvarams izsalkums, atļauts izdzert glāzi biokefīra. Pēc ārzemju preses materiāliem *** Lūk, vēl kāda diēta tiem, KAM PĀRI 30 un negaršo kartupeļi. Šajā diētā ir visi organismam nepieciešamie vitamīni un minerālvielas, tādēļ to drīkst ievērot ilgāku laiku. = Brokastis: 125 g biezpiena, dārzeņu salāti, 1 - 2 šķēlītes rupjgraudu maizes, tēja vai kafija. = Vēlās brokastis: 1–2 augļi un zaļie (bulgāru) pipari, gurķi. = Pusdienas: zupa, kas nesatur taukvielas ("okroška", dārzeņu buljons vai sausā biešu zupa no paciņas). Tītara gaļa vai liellopu šīrgaļa. Vienu reizi divās nedēļās drīkst ēst grilētas aknas. Piedevās – 3 ēdamkarotes konservētu zaļo zirnīšu (lai paaugstinātu hemoglobīna līmeni asinīs) un dārzeņu salāti. = Launags: augļi (1 – 2), viens diētiskais jogurts. = Vakariņas: rupjgraudu maize (1 – 2 šķēlītes), dārzeņi aplieti ar 1 tējkaroti augu eļļas, biezpiens. *** Ievēro! = Dienā noteikti jāizdzer 10 – 12 glāzes negāzēta minerālūdens, lai no organisma izvadītu kaitīgās vielas. = Cukura vietā izmantojiet tā aizstājēju – līdz 6 tabletītēm dienā. = Augļi – 4 porcijas dienā (4 vidēji lieli āboli, mandarīni, plūmes). = Zaļos dārzeņus drīkst ēst neierobežotā daudzumā. SANAACA SASODIITI GARI, BET NU KADS JAU AVRBUUT NEMS UN IZLASIIS UN LOTI CERU,KA NODEREES:)
24.04.2008. plkst. 23:52
nekaitējot veselībai: organisms ik dienu saņem 1250 kilokaloriju. Tas nozīmē, ka praktiski tiek uzņemtas visas nepieciešamās olbaltumvielas, vitamīni ?1 un ?? (nikotīnsskābe), arī C vitamīns un dzīvības funkcijām vajadzīgās minerālvielas: kālijs, dzelzs, magnijs, fosfors, kalcijs. Turklāt kartupeļi satur neaizvietojamās aminoskābes (piemēram, lizīnu), vitamīnu ?2 un pektīnus. Indiāņi šādas kartupeļu kūres izmanto, lai pamatīgi attīrītu zarnu traktu. 3. variants: kartupeļu un minerālūdens diēta Šīs diētas ilgums – viena nedēļa. Tā ir lietderīga tādēļ, ka kartupeļi radīs jums sāta sajūtu, bet minerālūdens (negāzēts!) no organisma izvadīs visas kaitīgās vielas. 1. diena = Brokastis: kartupeļu biezenis, gatavots ar pienu un olīveļļu. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: zupa no liellopu šīrgaļas ar kartupeļu klimpām. Glāze minerālūdens. 2. diena = Brokastis: kartupeļu sacepums ar dārzeņiem. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: vistas buljons ar kartupeļu salātiem. Piedevās augu eļļa. Glāze minerālūdens. 3. diena = Brokastis: kartupeļu pankūkas un nedaudz krējuma. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: kartupeļu zupa ar rīsiem. Glāze minerālūdens. = Brokastis: pienā vārīti kartupeļi. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: kartupeļu zupa ar grūbām. Gurķu salāti, kam pievienota augu eļļa. Glāze minerālūdens. 5. diena = Brokastis: ar mizu vārīti kartupeļi, vārītas pupiņas ar augu eļļu. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: kartupeļu biezeņzupa ar šampinjoniem. Salāti: gurķi, kāposti, saldais pipars, kam pievienota augu eļļa. Glāze minerālūdens. 6. diena = Brokastis: kartupeļu sacepums ar dārzeņiem vai sieru. Glāze minerālūdens. = Pusdienas: kartupeļu zupa ar tomātu piedevām. Tomātu salāti ar augu eļļu. Glāze minerālūdens. 7. diena = Brokastis: kartupeļu plācenīši ar krējumu. Gurķu salāti ar a
24.04.2008. plkst. 23:50
Sheku reku viena labaa lieta-dieeta. Uzmanību, tie, kam garšo KARTUPEĻI! Kā zināms, vairumā tradicionālo diētu kartupeļi aizliegti vispār vai arī tos atļauts lietot minimāli. Lūk, trīs varianti – izvēlieties sev piemērotāko. 1. variants: parastā kartupeļu diēta (ar to tiek zaudēts 500 g svara katru dienu). Brokastis: glāze piena. Pusdienas: 300 g kartupeļu biezputras. Vakariņas: kartupeļu salāti (250 g kartupeļu, cieti vārīta ola, nedaudz sāls, dažas piles etiķa, augu eļļa, nedaudz melno piparu). = Tā kā šī diēta nesatur vitamīnus, nepieciešams tos lietot papildus, vislabāk – konsultējoties ar ārstu. 2. variants: Latīņamerikas indiāņu diēta (Iespējamais svara zudums – 3 kg.) = 1,5 kg palielu kartupeļu rūpīgi nomazgā un cep cepeškrāsnī, lai apvalks būtu zeltains un kraukšķīgs. = Sadala 6 porcijās un ēd ik pēc noteikta laika – no brokastīm līdz vakariņām (var uzkarsēt mikroviļņu krāsnī), bez sāls un citām piedevām – eļļas, sviesta vai majonēzes. Atsildot kartupeļus var apliet ar ūdeni. = Vēlams arī dzert negāzētu minerālūdeni, taču ne vairāk par 2 – 3 l. = Aizliegts lietot jebkādu alkoholu. = Šīs diētas ilgums – 3 dienas. * = 1,5 kg kartupeļu rūpīgi nomazgā un novāra ar visu mizu. = Sadala 4 – 6 porcijās. Divas porcijas apēd, nelietojot klāt nekādas piedevas un sāli. Pie pārējām var pievienot nedaudz sviesta vai olīveļļas, citronu sulu un sāli. = Šīs diētas ilgums – viena nedēļa. * = 1,5 kg kartupeļu rūpīgi nomazgā un ar visu mizu cep cepeškrāsnī (vai novāra). = Pēc tam apslaka ar citronu sulu, nelielu daudzumu olīveļļas vai saulespuķu eļļas. Apkaisa ar smalki sakapātiem pētersīļiem un ķiplociņu. Kartupeļus var attīrīt no mizas un saspiest arī biezenī, ko atšķaida ar vārošu ūdeni. Biezenim var pievienot nelielu gabaliņu sviesta. = Diētu var ievērot 15 dienas, nekaitē
24.04.2008. plkst. 23:49
Man atkal ir otradi, ja es par kaut ko loti pardzivoju, tad esana galigi ir pati pedeja par ko es vispar varu domat!
22.04.2008. plkst. 16:17
es varu ēst kad gribu un ko vien gribu ;
22.04.2008. plkst. 13:25
Laimīgi ir tie cilvēki, kuri var ēst visu un lielos daudzumos un viņiem nekāds liekais svars nedraud, jo tā nu ir iekārtots viņu organisms!!! :)
22.04.2008. plkst. 12:15
parasti izvairos no situācijām ar pārēšanos ,,,
18.04.2008. plkst. 11:17
Jātiek beidzot vaļā no tām ēšanas pataloģijām ,,,
17.04.2008. plkst. 14:11

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 13. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Personai, kas atmet smēķēšanu, vidēji ir nepieciešams par vienu stundu īsāks miegs naktī, lai izgulētos

Pasākumi

Septembra beigās iznāks Moriseja koncertieraksts DVD formātā

Mūzikas izdevniecība “Warner Music” paziņojusi, ka septembra beigās plāno klajā laist jaunu Moriseja (Morrissey) koncertierakstu DVD formātā....