Nedēļas diēta, kuras laikā „bada” sajūtu nepazīsi

Nedēļas diēta, kuras laikā „bada” sajūtu nepazīsi

Šīs diētas laikā neizjutīsiet bada sajūtu, jo visas ēdienreizes sastāv no „normāla” ēdiena – zivis, gaļa, ola, kartupeļi un pat saldais.

Diētas pamatprincips: palēnām, nebadojoties un kardināli nemainot ēdienkarti, nedēļas laikā atbrīvoties no 3 kilogramiem.

Diētas laikā dienas kaloriju norma ir 1000 kaloriju robežās (ne mazāk), augļos un dārzeņos ir vismaz 200 mg C vitamīna un 15 mg dzelzs.

Diētas sastāvdaļas ļauj variēt ēdienu, lai arī pārējie ģimenes locekļi „neciestu badu”.

Šajā diētā vislabāk izmantot olīveļļu. Baltmaize ir kategoriski aizliegta. Dilles, pētersīļi, puravi, baziliks - , cik vēlies.

Sulu vajadzētu spiest no svaigiem augļiem un tā uzreiz jādzer, nevis jāsagatavo un jāglabā līdz nākamajam rītam.

Sāls receptēs tiek nosaukts, bet, ja ir iespējams, tad atsakies no tā. Lai pārējie ģimenes locekļi kaisa savā šķīvī, cik vēlas, bet tas, kuram ir diēta, iztiek bez sāls. Sāli var aizvietot ar pipariem, sinepēm.

Pirmdiena
Brokastis

  • Glāze augļu sulas (pašu gatavota, svaigi spiesta)
  • Cieti vārīta ola
  • Rupjmaizes šķēle (bez sviesta) ar biezu kārtu sasmalcinātu zaļumu


Pusdienas
Rīsi ar dārzeņiem
Smalki sarīvētu burkānu un nelielu selerijas saknīti, sagrieztu puravu un 3 ēd. k. nomazgātu rīsu pārlej ar netreknu veģetāro buljonu un vāra uz lēnas uguns aptuveni 25 minūtes.

Jau gatavam ēdienam pievieno smalki sagrieztus saldos piparus (jo tie krāsaināki, jo ēdiens izskatīsies skaistāks).
Salātiem saplucina zaļo salātu lapas un tās sajauc ar tējkaroti olīveļļas un citronu sulu.

Vakariņas
Ceptas vistas aknas
100 g aknu nosusina un dažas minūtes cep bez taukiem uz pannas ar pretpiedeguma segumu. Kad tās gatavas, mazliet uzkaisa maltos piparus.
Kāpostu salāti
100 g svaigi skābētu kāpostu, smalki sagriezti skābi āboli un sīki sasmalcināts sīpols. To pārlej ar mērci – tējkarote eļļas, 2 ēd.k. kefīrs un nedaudz sinepju.

Otrdiena
Brokastis

  • Glāze augļu sulas, kas saldināta ar tējkaroti medus
  • Rupjmaizes šķēle
  • 2 ēd.k. vājpiena biezpiens


Pusdienas
Cūkas karbonāde ar vārītiem kolrābjiem
Divus vidēja lieluma kolrābjus notīra, sagriež kubiņos un vāra mazā ūdens daudzumā. 100 gramu liesas cūkgaļas izdauza, uzber piparus un cep eļļā. Kad gaļa izcepta, tad atlikušajai eļļai, kas paliek uz pannas, pieber ēdamkaroti siera, mazliet sāls un samaisa. Ar šo mērci pārlej kolrābjus un karbonādes šķēlītes, klāt neierobežotā daudzumā sagriezti pētersīļi.

Vakariņas
Kefīra un augļu želeja
To jau sagatavo no rīta. Glāzi kefīra sajauc ar ēdamkaroti svaigi spiestas citronu sulas un 2 tējk. medus. Pievieno izšķīdinātu želatīnu, sajauc ar 100 g nomazgātu un notīrītu ogu, liek ledusskapī.

Trešdiena

Brokastis
Skaistuma salāti – 2 ēd.k. auzu pārslu (iepriekšējā vakarā tām uzlej glāzi ūdens), sajauc ar 3 ēd.k. vājpiena, tējkaroti medus. Klāt pievieno ar mizu sarīvētu ābolu, ēdamkaroti izdiedzētu kviešu un tējkaroti citronu sulas. Var pievienot arī sasmalcinātus riekstus. Steidzīgākie var izmantot arī kādu no gatavajiem musli maisījumiem (3 ēd.k. maisījuma pārlej ar siltu pienu vai ar kādu no diētiskajiem jogurtiem).

Pusdienas
Zivs fileja ar šampinjoniem un tomātu salāti
150 g liesas zivs ( heks, ledus zivs) ieliek katliņā, pievieno tējkaroti eļļas, 100 g sagrieztu šampinjonu, 2 nelielus smalki sagrieztus sīpolus, 2 ēd.k. citronu sulas (var izmantot arī baltvīnu) un lēni sautē aptuveni 20 minūtes.

Salātiem paredzētos tomātus sagriež nelielos gabaliņos, pievieno sasmalcinātus pētersīļu zaļumus, baziliku, piparus un citronu sulu.

Vakariņas
Sviestmaizes ar olu un zaļumiem, tomātu sulu
Rupjmaizes (vai graudu maizes) šķēles pārziež ar vājpiena biezpienu, virsū liek cieti vārtītas olas šķēles, pārkaisa ar smalki sagrieztiem zaļumiem – dillēm, lociņiem, pētersīļiem, skābenēm.

Ceturtdiena
Brokastis
Kefīra un diedzēto kviešu kokteilis
Sviestmaize ar kressalātiem. Pusglāzi kefīra sajauc ar 50 g augļu sulas, pievieno ēdamkaroti izdiedzētu kviešu. Rupjmaizes šķēli pārziež ar margarīnu, pārkaisa sasmalcinātus kressalātus.

Pusdienas

Kartupeļi, biezpiens ar zaļumiem
Biezpienu sajauc nevis ar krējumu, bet ar 0,5% pienu, pievieno piparus, sasmalcinātas dilles un pētersīļu lapiņas.

Vakariņas
75 g liesu garšvielās vārītu liellopu gaļu sagriež plānās šķēlītēs. Salmiņos sagrieztam saldajam piparam pievieno smalki sagrieztu sīpolu. Pārlej salātiem mērci – 1 ēd.k. eļļas, 1 ēd.k. citronu sulas, sasmalcināta ķiploka daiviņa, mazliet piparu.

Piektdiena
Brokastis
Auzu pārslas ar svaigām ogām vai augļiem. Pārslas pārlej ar ūdeni un iejauc augļu gabaliņus vai ogas. Var mazliet saldināt ēdienu ar medu.

Pusdienas

Liellopu gaļas romšteks ar puķkāpostiem
150 g lielas liellopu gaļas izdauza, mazliet apsāla un iepiparo. Cep uz pannas bez pārlieku liela eļļas daudzuma.

Puķāpostu galviņu novāra vieglā sālsūdenī.

Vakariņas
Sviestmaize (rupjmaize vai pilngraudu maize) ar pastēti un svaigu gurķi.

Sestdiena

Brokastis
Sviestmaize ar redīsiem vai svaigiem gurķiem un zaļumiem. Kefīra glāzē iejauc viegli šķīstošanas ogas – zemenes, avenes, mellenes.

Pusdienas
Kāposti ar desu
Nelielu kāpostgalviņu sagriež četrās daļās un novāra sālsūdenī. 100 gramu desas sagriež kubiņos un apcep nelielā eļļas daudzumā. Eļļai pievieno 3 ēd.k. 15% krējuma un to uzkarsē. Pārlej kāpostiem.

Vakariņas
Zemeņu un rabarberu biezais ķīselis
200 grami notīrītu zemeņu un 200 g sagrieztu rabarberu sajauc mikserī. Uzvāra ūdeni (ar 2 ēd.k. cukura), pievieno maisījumu un pēc tam, kad uzvārās, pievieno 2 ēd.k. aukstā ūdenī izšķīdinātu kartupeļu miltu. Klāt dzer 0,5% pienu. Protams, šī recepte vairāk noderēs vasarā, taču visos citos gadalaikos vari vakariņu reizē mieloties ar augļiem.

Svētdiena
Brokastis
Sviestmaize ar šķiņķi, biezpiens, tomātu sula. Biezpienu sajauc ar ēdamkaroti piena, pievieno smalki sagrieztus saldos piparus un zaļumus.

Pusdienas
Kotletes un spinātu salāti
150 g liesas liellopu gaļas samaļ, pieber sāli, piparus un citas garšvielas. Izveido divas kotletes un cep uz pannas.
100 g smalki sagrieztu spinātu lapām pārlej mērci – 2 ēd.k. krējuma, pipari, mazliet sinepes.

Vakariņas

Kartupeļu salāti ar olu
200 g vārītu kartupeļu, smalki sagriezts sīpols, sarīvēta cieti novārīta ola. Pārlej ar mērci – 1 ēd.k. eļļas, vīnogu etiķis, sinepes un pipari.

Komentāri (12)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
mango
Notievēšanas tabletes - http://nplink.net/hMTnn2du Es vienmēr biju cietusi no aptaukošanas. Pēc šķiršanām es nolēmu diametrāli izmainīt savu dzīvi. Fitness un Thermacuts. Tā bija mana recepte efektīvai svara zaudēšanai.
10.11.2016. plkst. 09:10
Klija
Es nedēļas laikā zaudēju 3.5 kg ;) Ēdu +/- 3x dienā ;)
16.04.2010. plkst. 20:10
... piekrītu, ka brokastīs jau neko daudz nevar apēst, bet klijas ir tāds produkts, kas uzbriest kuņģī tādā veidā radt sāta sajūtu uz diezgan ilgu laiku, un pietam vēl ar šķiedrvielām izvada no organisma nevajadzīgās vielas... lijas ir laba lieta.. iesaku .. :)
09.05.2008. plkst. 13:52
zakele
laikam jau buss jaapameegina!!!;)
02.04.2008. plkst. 19:36
Alīse
nju man taa dieetinja palidzeja *)
07.03.2008. plkst. 13:44

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2019. gada 06. decembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Interesanti fakti

Seno romiešu, ķīniešu un ģermāņu sabiedrībās urīns bieži vien tika izmantots kā mutes skalojamais līdzeklis

Pasākumi

LNO aktualitātes 2009.gada janvārī

No 16. līdz 20. janvārim LNO operas trupa viesosies Luksemburgas Lielajā teātrī, kur sadarbībā ar Luksemburgas Filharmonisko orķestri rādīs LNO izrādi Pīķa dāma. Galvenajās lomās –...