Forums

vivido vivido Vivido Gym apļa treniņi tvirtumam un slaidumam
Jebkāda veida vēdera preses vingrojumi neapšaubāmi nostiprina vēdera muskuļus, taču diemžēl „riepiņas” izmērus šie presītes vingrojumi nekādi neietekmēs. Lai puncis iegūtu kāroto formu ir nepieciešami kardiotreniņi, un nevis vienkārši kardiotreniņi, bet kardio-intervāl treniņi. Tieši fizisko aktivitāšu „pārslēgšanās” no zemākas uz augstāku slodzi ir veiksmes atslēga, lai sasniegtu kārotās formas.
Starptautiskais veselības žurnāls, kas iznāk ASV, veica pētījumu, kurā sievietes tika iedalītas divās grupās. Pirmā grupa maksimāli aktīvu skriešanu ik pēc 8-12 sekundēm nomainīja ar mērenu skriešanu, bet otra grupa visas atvēlētās 40 minūtes ievēroja vienu mērenu tempu. Jautāsiet kāds bija rezultāts ? Negaidīti, krasi atšķirīgs! Pirmās grupas dāmām mīkstā ķermeņa masa kritās vidēji par 9,5% , kamēr otrās grupas dāmām ķermeņa masas proporcijas sākumā izrādīja pozitīvas izmaiņas, taču vēlāk apstājās un palika absolūti nemainīgas. Ja arī jums ir vēlme vidukli darīt ne tikai tvirtāku, bet arī slaidāku, tad izvēlieties intervāltreniņu, kuru ir iespējams pielāgot jebkurai fiziskai aktivitātei. Lūk, daži ieteikumi, kurus var izmantot pēc sev piemērotākā:
• Uzstādiet vizuālo mērķi. Sāciet treniņu (skriešanu, mīšanos uz velosipēda, ...) kā parasti mierīgā tempā, pēc tam nostādiet vizuālo mērķi (līdz ceļa galam, līkajam kokam vai kaimiņa mājām...) un maksimālā sprintā veiciet šo mērķi. Pēc tā atkal mierīgais temps, kurā elpošana atgriežas normas robežās...un atkal mērķis, sprints, mierīgs temps...

• Izmantojiet laiku. Skatieties pulkstenī lai mierīgā tempā kustētos 5 minūtes, pēc tam 1 minūti kustieties tik ātri cik vien variet un kustieties šajā maiņu ritmā vismaz 30 minūtes.

• Izmantojiet mūziku. Ierakstiet savā MP3 savu intervāl treniņa mūziku virknējot ļoti ātrās, lēnās un dejojamās dziesmas tā, lai vienā treniņā Jūs varētu kārtīgi palēkāt, mierīgi pastaigāt un pat feini izdejoties.

• Izmantojiet jau gatavos apļa treniņus. Visi apļa treniņi ir veidoti tieši pēc šī principa un pat vēl vairāk, jo tajos bez kardio ir arī spēka slodze, kas vēlamo cm zudumu uzreiz apvieno ar muskuļu tvirtumu. Apļa treniņi ir pieejami dažāda ekipējuma un programmu, taču sieviešu fitnesa studijas Vivido Gym PACE hidraulisko trenažieru apļa treniņa programmu priekšrocība ir to piemērotība gan absolūtai iesācējai, gan sportiski-prasīgai dāmai. www.vivido.lv


23.03.2012. plkst. 16:33
(1 atbildes)
Translate

Šodien

2019. gada 22. septembrī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Pasākumi

N’Works piedāvā dziesmas “Glory Hallelujah” remiksu

Šonedēļ Latvijas radiostacijās nonācis N’Works jeb Normunda Rutuļa veidotais remikss apvienības “Flyingmice” skaņdarbam “Glory Hallelujah”, kurā piedalās arī dziedātāja Anmary....