Forums

orion88 orion88 Bāzes vingrojumi
Ja pareizi esmu lasījis un pareizi esmu sapratis, tad labāko rezultātu muskuļu masas pieaugumam dod tieši bāzes vingrojumi. Tāpēc vēlējos, lai kāds man iesaka efektīvākos bāzes vingrojumu:
Kājām
Pleciem
Rokām (bicepss;tricepss)
Mugurai
Bet varbūt pareizi tomēr būtu taisīt arī piedzenošos vingrojumus pēc bāzēm...
Īsāk sakot, gaidu ieteikumus.

30.03.2009. plkst. 13:21
trainer trainer Bāzes vingrinājumi ir praktiski 3 tikai - pietupiens ar stieni uz pleciem, spiešana guļus un vilkme.

Protams, arī pārējie ir jāpilda, piemēram, triceps, bicepss, pleci utt, bet ja nebūs spēcīga bāze, tad tas ir tāpat kā māju būvēt bez pamatiem.

30.03.2009. plkst. 14:23
orion88 orion88 Bet vai nav piemēram bazes bicepsam - vingrojums, ko taisa pamatā un beigās taisa piedzenošo piegājienu???
31.03.2009. plkst. 08:53
trainer trainer bicepsam arī protams vairāki: sākumā paņem ar stieni, tad ar hantelēm sēdot un piedzen ar Hammeru.
31.03.2009. plkst. 11:04
valbergs valbergs Par bazes vingrinajumiem runajot, citiem zales biedriem Vilkme un pietupiens svaru zinja ir samera vienadi bet man vispar galigi garam,netieku gala ar to Vilkmi nekadigi!!! Ja pietupiena varu 2x pietupties ar 230kg tad Vilkmi 180knapi 1x dabuju augšā!!! kaut vai ari taisu vinju regulari dazreiz pat ir tadi momenti ka 150 ir gruti uzvilkt!!! tam irkads izskaidrojums? :)
01.04.2009. plkst. 18:37
trainer trainer Vilkmei un tupienam būtu jābūt līdzīgi. A tu viņu atraut no zemes arī nevari vai tieši beigās iztaisnoties ir grūti? ar tādu pietupienu vajadzētu ar kājām sākumu atraut no zemes vismaz 200kg.
Ko vēl mugurai taisi par vingrinājumiem un kā taisi vilkmi - klasisko vai sumo? ir kāds foto/video, lai var kaut ko ieteikt?

p.s. cik tev svars un cik uz krūtīm spied?

01.04.2009. plkst. 20:00
valbergs valbergs Nu Vilkmi taisu sumo veidā, man tehniski pareizi sanak vinju vilkt lidz kadiem 130kg bet smagakus saku vilkt augsa tikai ar muguru un savadak nesanak nekadigi ja jau varetu uz kajam visu to dabut tad jau nebutu problemu bet kka nesanak, visu laikutikai ar muguru:( Nu mugurai taisu Bloka viksanu no augšas un no priekšas, pievikšanās pie stienja un T štangas vilksanu pie krūtim,beigas muguras atliecienus!! Kadas foto tieshi intereseja kur redzama Vilkme???
02.04.2009. plkst. 11:40
valbergs valbergs Nu mans svars ir 92kg un spiežu 145kg bez spiesanas maikam un visadiem papildekipējumiem. Vinjus vispar nelietoju,iznjemot celjgalu saites!!
02.04.2009. plkst. 11:42
trainer trainer Kāpēc sumo, ne klasika? klasikā daudz vairāk kājas pieslēdzas + sumo parasti sanāk sastiept kājām muskuli aizmugurē.

foto es biju domājis no tā brīža, kad atrauj stieni, bet es sapratu, kā tu taisi. Domāju progress tev lielāks būs klasikā. Pamēģini intereses pēc.

Ja klasikā taisīsi, tad jutīsi, kurā brīdī tev iebremzē - visticamākais kaut kur pēc vidus kustībai: pataisi tad vilkmi, uzliekot stieni uz atbalstiem, lai tieši trennētu beigu fāzi. + trapeci pataisi intensīvi.

spiešana arī laba!

02.04.2009. plkst. 13:17
valbergs valbergs Regulari taisu Vilkmi no atbalstiem gan parasto bet nu sanak kka interesanti:) Nu pameginashu klasisko stilo,vienkarsi pasa sakuma man paradija ka jaizpildz vilkme un tas kas radija tas vilka sumo stila nu ta ari man aizgaja,savadak nemaz neesmu meginajis!!
02.04.2009. plkst. 23:12
trainer trainer es arī sumo kādreiz taisīju, bet tad sastiepu muskuli un sāku taisīt klasikā - mugura jutās daudz labāk un progress bija arī ātrāks.

Tik tev nāksies tehniku no jauna mācīties .. vēl labs vilkmei papildvingrinājums ir garā vilkme - zem stieņa paliec apakšā steperi (to, ko aerobikā stepa nodarbībās izmanto), sanāks krietni garāks ceļš, ko jāvelk - pēc tam ir vieglāk arī klasiku vilkt.

03.04.2009. plkst. 11:22
valbergs valbergs Nu ari to velku ar steperi esmu lasijis dadz un redzejis bet tapat nekad nav bijusi 100% skaidriba un dioez vai bus!!!
Jamegina tas kalsiskais stils!!! ganjau saies kka!!! :)



03.04.2009. plkst. 20:28
trainer trainer pēc tam uzraksti, kā gāja!
06.04.2009. plkst. 16:35
valbergs valbergs Nu tagad meģinu taisit ar maziem svariem,macos tehniku,jo bišku savadāk ir neka es iepriekš taisiju bet liekas ka bus OK!!! :)
07.04.2009. plkst. 16:26
peter peter Jums var būt liksies muļķīgs jautājums :D
Bet kas ir vilkme ? kā to dara?

08.04.2009. plkst. 21:31
trainer trainer Vilkme ir viens no svarīgākajiem vingrinājumiem, taču tā ir arī tehniski viens no sarežģītākajiem, jo ļoti daudz dažādu nianšu + lieli svari, līdz ar to, nepareizi taisot vari satraumēties sākot no sastiepuma un beidzot ar nopietnām traumām.
Īsumā kas tas ir, var redzēt te: http://www.irlaiks.lv/health/sport/exercises/article.php?id=18413

Tehnika labi parādīta šajā video: http://www.youtube.com/watch?v=8-O_MT72rck&feature=PlayList&p=B524F3788754ED2A&playnext=1&playnext_from=PL&index=64

kad mācīsies taisīt, paprasi, lai treneris paskatās un pakoriģē.

09.04.2009. plkst. 16:02
1-16 (16 atbildes)
Translate

Šodien

2014. gada 20. aprīlī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Pasākumi

Kultūras un atpūtas pasākumi Alūksnē septembrī

Alūksnē septembrī

1. septembrī 19.00 - 23.00 Alūksnes tautas namā Andra Kiviča koncerts. Ieeja bez maksas.

6. septembrī 9.45 stacijas laukumā “Bānīša svētki” - “Dejo un mīli...