Prosecco vēlas kļūt par nākamo šampanieti

Prosecco vēlas kļūt par nākamo šampanieti

Itāļu prosecco cenšas pārveidot savu tēlu, padarot to saldāku, vieglāku un burbuļaināku, kā arī lētāku.

Pēdējo četru dekāžu laikā prosecco produkcijas apjoms ir palielinājies 30 reizes ar tālākiem ekspansijas plāniem augošajā Ķīnas vīna tirgū, kur pārdošanas apjomus ļoti būtiski ietekmē marketings.

Itālija ir atbalstījusi ieceri rezervēt prosecco nosaukumu ekskluzīvi vienai no bijušajām Slovēnijas teritorijām, kur vīnogas tiek audzētas kopš 1500.gadiem. Ak, jā – jāpiemin arī Parisas Hiltones faktors – viņa ir dzirkstošā vīna prosecco bundžiņās reklāmas seja.

Itāļu vīna darītāji gan šo pāri gan noniecināja, taču Parisa noteikti zina šo to par veiksminieka statusu.

Komentāri (3)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
ANCE
Es par proseko! Lai būtu vairāk, varbūt arī nedaudz saldāk un dzirkstošāk!
12.11.2015. plkst. 17:28
natta
dievinu prosecco! besī ārā, kad LV salizdinājumā ar citām Eiropas valstīm tas ir pārāk dargs
18.05.2012. plkst. 11:59
Vai garsigs?
03.08.2008. plkst. 16:39

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 19. februārī Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Viljama III valdīšanas laikā dārza strūklaka reiz tika izmantota kā milzīgs punša trauks – recepte sastāvēja no 2100 litriem brendija, 540 kg cukura, 25000 citronu, 75 litriem laima sulas un 2 kg muskatriekstu. Bārmenis airējās apkārt mazā laivā, piepildot viesu kausus ar punšu

Pasākumi

„SKĀposta” afterparty "Dirty Deal Cafe"



Ceturtdien, 16. jūlijā „Dirty deal cafe” rīko
„SKĀposta” afterparty, kurā  spēlēs dīdžeji Max Voitech un Pipars. Pasākuma sākums 21:00 un ieeja ir bez maksas.



...