Prosecco vēlas kļūt par nākamo šampanieti

Prosecco vēlas kļūt par nākamo šampanieti

Itāļu prosecco cenšas pārveidot savu tēlu, padarot to saldāku, vieglāku un burbuļaināku, kā arī lētāku.

Pēdējo četru dekāžu laikā prosecco produkcijas apjoms ir palielinājies 30 reizes ar tālākiem ekspansijas plāniem augošajā Ķīnas vīna tirgū, kur pārdošanas apjomus ļoti būtiski ietekmē marketings.

Itālija ir atbalstījusi ieceri rezervēt prosecco nosaukumu ekskluzīvi vienai no bijušajām Slovēnijas teritorijām, kur vīnogas tiek audzētas kopš 1500.gadiem. Ak, jā – jāpiemin arī Parisas Hiltones faktors – viņa ir dzirkstošā vīna prosecco bundžiņās reklāmas seja.

Itāļu vīna darītāji gan šo pāri gan noniecināja, taču Parisa noteikti zina šo to par veiksminieka statusu.

Komentāri (3)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
ANCE
Es par proseko! Lai būtu vairāk, varbūt arī nedaudz saldāk un dzirkstošāk!
12.11.2015. plkst. 17:28
natta
dievinu prosecco! besī ārā, kad LV salizdinājumā ar citām Eiropas valstīm tas ir pārāk dargs
18.05.2012. plkst. 11:59
Vai garsigs?
03.08.2008. plkst. 16:39

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 21. maijā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Slikta augsnes kvalitāte ļauj iegūt labākus vīnus. Triks ir „izaicināt” vīnogulājus „strādāt” smagāk

Pasākumi

Čuku - tuku, čuku tūū, ripo retro tramvajiņš

2.jūlijā Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks (TB/LNNK) atklāja
atjaunoto retro tramvaju. Tramvajs regulārus reisus sāks no 3.jūlija....