Prosecco vēlas kļūt par nākamo šampanieti

Prosecco vēlas kļūt par nākamo šampanieti

Itāļu prosecco cenšas pārveidot savu tēlu, padarot to saldāku, vieglāku un burbuļaināku, kā arī lētāku.

Pēdējo četru dekāžu laikā prosecco produkcijas apjoms ir palielinājies 30 reizes ar tālākiem ekspansijas plāniem augošajā Ķīnas vīna tirgū, kur pārdošanas apjomus ļoti būtiski ietekmē marketings.

Itālija ir atbalstījusi ieceri rezervēt prosecco nosaukumu ekskluzīvi vienai no bijušajām Slovēnijas teritorijām, kur vīnogas tiek audzētas kopš 1500.gadiem. Ak, jā – jāpiemin arī Parisas Hiltones faktors – viņa ir dzirkstošā vīna prosecco bundžiņās reklāmas seja.

Itāļu vīna darītāji gan šo pāri gan noniecināja, taču Parisa noteikti zina šo to par veiksminieka statusu.

Komentāri (3)

Interesē šī tēma? Pievieno favorītiem!
ANCE
Es par proseko! Lai būtu vairāk, varbūt arī nedaudz saldāk un dzirkstošāk!
12.11.2015. plkst. 17:28
natta
dievinu prosecco! besī ārā, kad LV salizdinājumā ar citām Eiropas valstīm tas ir pārāk dargs
18.05.2012. plkst. 11:59
Vai garsigs?
03.08.2008. plkst. 16:39

Visi komentāri

Pievienot komentāru

 Reģistrējies

Translate

Šodien

2018. gada 16. augustā Vārdadienas svin:

Autorizācija

Reģistrēties

Aizmirsi paroli?

e-jaunumi

Saņem portāla jaunumus e-pastā.

Izsaki viedokli

Vai Tu vēlies, lai sadaļa "Iegūsti ideālu figūru" tiktu atstāta arī pēc konkursa beigām?

Interesanti fakti

Vaniļa, mokka kafija, šokolāde un kanēlis tiek uzskatīti par „smagiem” un nepiemērotiem vīna pavadoņiem, kaut arī to smarža un nianses piemīt dažādu vīnu aromātos

Pasākumi

Klajā nācis Green Day albums “21st Century Breakdown”

15.maijā “Warner Music” apgādā klajā nācis amerikāņu grupas “Green Day” jaunais studijas albums “21st Century Breakdown”, kas jau pieejams arī Latvijā....

Warning: Unknown: Failed to write session data (memcache). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (tcp://127.0.0.1:11211) in Unknown on line 0